Anca Stefan, Digital and Consumer Intelligence Manager L'Oreal Romania, promovata in board din pozitia de Chief Digital Officer Rusia si Kazakhstan
Joi, 11 Octombrie 2018

Credit: L'Oreal Romania / The Practice

Miscarea va avea loc incepand cu 1 noiembrie, Anca Stefan fiind al doilea roman care este promovat in cadrul companiei la nivel international anul acesta si totodata primul roman ce va avea si o pozitie in board-ul director.

adplayers.info

Anca Ștefan, Digital and Consumer Intelligence Manager L'Oréal Romania, a fost promovata in pozitia de Chief Digital Officer Rusia si Kazakhstan in cadrul L'Oréal, anunta reprezentantii de comunicare The Practice. Miscarea va avea loc Incepand cu 1 noiembrie, Anca Stefan fiind al doilea roman care este promovat in cadrul companiei la nivel international anul acesta si totodata primul roman ce va avea si o pozitie in board-ul director.

Noul Chief Digital Officer Rusia si Kazakhstan in cadrul L'Oréal, Anca Stefan si-a inceput parcusul la L'Oréal in urma cu patru ani, dupa o perioada lunga de timp in care a lucrat la una dintre cele mai importante agentii de advertising din tara. Anca si-a inceput cariera in digital inca de la inceputurile industriei in Romania. Cu 12 de ani de experienta in comunicare si publicitate, a fost unul dintre primii experti in digital care s-a alaturat echipei L'Oréal, cu scopul de a consolida si duce la urmatorul nivel divizia Digital.

"Am reusit sa pun bazele strategiei si departamentului digital, sa deschidem canalul de e-commerce"

„Preluarea noii misiuni in cadrul L'Oréal Rusia este, in primul rand, o confirmare a angajamentului meu luat fata de doua constante ale carierei mele profesionale din ultimii ani: online-ul si L'Oréal” spune Anca Ștefan. „Dincolo de acesta, vine intr-un moment in care, dupa patru ani in cadrul L'Oréal Romania, am reusit sa pun bazele strategiei si departamentului digital, sa deschidem canalul de e-commerce si sa declansam cresterea  accelerata, sa setam niste procese interne coerente, astfel incat sa putem absorbi rapid si eficient tot know-how-ul care vine din grup”.

„Ce urmeaza reprezinta, in linii mari, ajustarea strategiei de digital globale, extrem de coerenta de la o tara la alta, la o piata de aproape zece ori mai mare. Diferenta majora si, implicit, o provocare extraordinara pentru mine este data de faptul ca, dupa zece ani de online in Romania, merg sa imi desfasor activitatea pe o piata unde monopolul Google-Facebook nu exista si unde media online este fragmentata intre mai multi jucatori. Iar acest lucru il vad ca pe o provocare de a depasi mindsetul in care eram obisnuita sa activez. Autoprovocarea este un must have in lumea VUCA a generatiei noastre (dominata de volatilitate, incertitudine, complexitate si ambiguitate)”, a mai spus Anca Stefan.

Potrivit reprezentantilor de relatii publice Lóreal, Anca Stefan are o experienta vasta in domeniu si o imagine de ansamblu asupra schimbarilor, fiind mereu conectata la ceea ce se intampla in industrie. In calitate de Digital and Consumer Intelligence Manager L'Oréal Romania, ea a condus transformarea digitala a companiei si a creat primul departament de experti in digital, dovedindu-si capacitatile de lider.

In acesti patru ani, specialista in servicii digitale a colaborat indeaproape cu toate diviziile si a coordonat prezenta in digital a mai multor branduri din cadrul companiei precum: L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, Vichy, La Roche-Posay, L'Oréal Professionnel, Kiehl’s.

Anca Stefan a coordonat strategia de crestere in e-commerce si a contribuit la lansarea primului canal propriu din cadrul companiei – Kiehl’s. Pe parcursul carierei, ea a obtinut rezultate spectaculoase si a consolidat relatiile cu partenerii cheie. De asemenea, a creat si a inovat in campanii importante de brand si corporate, recunoscute la festivalurile de profil si clasate in Leaderboards.

Cu planuri si idei inovatoare, Anca si-a adus o contributie importanta in cadrul companiei, iar acum a venit momentul sa inspire si sa consolideze divizia de digital intr-o noua pozitie in cadrul L'Oréal Rusia, o piata cheie pentru grupul L'Oréal. Promovarea Ancai intr-o tara strategica pentru grup reprezinta un moment de bucurie si mandrie pentru L'Oréal Romania.

Parte a grupului L’Oréal, care se dedica frumusetii de peste 105 ani, L’Oréal Romania are o istorie de 21 de ani pe piata locala. Cu portofoliul sau unic de 20 de branduri internationale diverse si complementare, L’Oréal Romania este unul dintre liderii pietei locale de cosmetice, prezent in toate canalele de distributie: mass market, magazine, farmacii si drogherii, saloane, travel retail, branded retail si comert electronic.

Mai mult in Management, Oameni, Digital


PUBLICITATE: