Rezultatele cautarii dupa : "spoturi tv"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 11 Aprilie 2006
Condusa de Roxana Popescu - General Manager, Brandstalk, promotia de primavara Castiga cu lingurita premii de la Coronita!” pentru brandul de la Agrana intra in portofoliul agentiei de publicitate membre The Group, grupul de comunicare independent condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola
„Ziua Barbatului, a 2-a agentie de comunicare interactiva din Romania”, Marius Pahomi, Mediaedge:cia
Marti, 06 Noiembrie 2007
Vorbind despre premiul iLeo, a doua agentie clasata in competitie, „Personal cred ca, la Campanii Interactive, juriul a fost incapabil sa delimiteze componenta online in cadrul mixului de media, sa delimiteze obiectivele specifice ale acesteia si sa evalueze strict rezultatele campaniei online”, sustine Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager la Mediaedge:cia
Luni, 17 Iulie 2006
Sub titlul "Alunga rutina din viata ta!" si sloganul "Golden Brau. Una buna impreuna", Grey Worldwide Romania semneaza noua campanie de comunicare a brandului de la Brau Union ce se va desfasura, in perioada iulie-decembrie 2006, prin agentia Mediacom
Vineri, 07 Iunie 2019
Sub conceptul „Povesti cu final fericit”, Apa Nova aduce in atentia bucurestenilor faptul ca sistemul de canalizare nu functioneaza ca un cos de gunoi, iar deseurile nepermise aruncate in vasul de toaleta sau in sifonul de scurgere afecteaza atat sistemul de canalizare, cat si mediul inconjurator. Campania a...
Marti, 13 Septembrie 2005
Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana a declarat ca "vanzarile Timisoreana Lux au crescut cu 70% peste aceeasi perioada a anului trecut, in mare parte si datorita acestei promotii"
Luni, 31 Iulie 2017
Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Miercuri, 06 Ianuarie 2016
In lipsa grijii noastre pentru viitorul celor mici, vin strainii sa ne creasca si copiii. Asa se intampla si cu un proiect realizat de FDP in colaborare cu fundatia clubului sportiv Real Madrid (Real Madrid Foundation) care a reusit sa stranga 45 de copii cu varste intre 6 si 15 ani
Marti, 25 Octombrie 2005
Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
Joi, 15 Martie 2007
Fost Senior Vice President, Household Care la Unilever Londra si President Unilever and Chairman Lever Faberge, Austria si având 30 de ani în marketing si comunicare, Erich Buxbaum – Presedinte IAA Europe prezinta pe 28 si 29 martie workshop-ul cu tema "Pozitionarea de brand", adresat segmentului de middle management din industria de comunicare, costul participarii la eveniment fiind de...
Vineri, 09 Iunie 2006
Director de Creatie si Deputy Managing Director al agentiei McCann Erickson Romania, Adrian Botan (foto), cel care isi asuma de curand si creatia regionala McCann Erickson, Europa Centrala si de Est (CEE) povesteste pentru AdPlayers ca apreciaza scolile straine de profil, spre deosebire de cele de la noi, care scot "functionari"
Miercuri, 20 Aprilie 2005
RAAA supervizeaza festivalul prin Radu Florescu, Adrian Dura, Tereza Munteanu, Cristina Jansen, Lucian Georgescu, Bogdan Naumovici, Adrian Botan si Daniel Gavrila
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: