Rezultatele cautarii dupa : "mass media"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 13 Iunie 2005
											
											Agentia a oferit consultanta pentru strategia de anuntare publica, dezvoltarea si gradarea mesajelor, comunicarea cu mass media si planul de informare a marelui public
										Marti, 31 Mai 2005
											
											Ad’Or a facut publice astazi castigatorii si nominalizarile celei de-a cincea editii a festivalului de publicitate
										Luni, 30 Mai 2005
											
											Cu cele 11 premii pentru Leo Burnett la Ad’Or, Bogdan Naumovici mai adreseaza "Felicitari pentru Totem si Propaganda, agentiile care au demonstrat ca Ad'Or nu este vreo "afacere de familie" a agentiilor mari"
										Vineri, 27 Mai 2005
											
											Agentiile si intrarile la Sectiunea Cel mai bun spot TV dintr-o categorie
										Joi, 19 Mai 2005
											
											Pentru lansarea berii, agentia a construit o berarie din "cetatea" germana de la 1879 in Piata Revolutiei din Bucuresti
										Joi, 19 Mai 2005
											
											"In logica fireasca a lucrurilor, forma noastra de exprimare si-ar fi gasit replica intr-un comunicat emis de catre RAAA, organizatia ce patroneaza Ad'Or-ul"
										Miercuri, 18 Mai 2005
											
											Noul cotidian de sport va fi condus de Andi Vilara – director al ziarului si de Marius Mitran – redactor sef,  vinde publicitatea prin ARBOmedia si face PR cu GMP/MAP
										Vineri, 13 Mai 2005
											
											Cu 55.000 de exemplare si 10.000 lei,  “Primul cotidian popular din Romania” desfasoara campania cu trei spoturi: “Pasarea”, “Recompensa” si “Alpinistul
										Miercuri, 27 Aprilie 2005
											
											Potrivit agentiei, in finala licitatiei se mai calificasera Ogilvy PR Worldwide si United Communications
										Miercuri, 20 Aprilie 2005
											
											RAAA supervizeaza festivalul prin Radu Florescu, Adrian Dura, Tereza Munteanu, Cristina Jansen, Lucian Georgescu, Bogdan Naumovici, Adrian Botan si Daniel Gavrila
										Marti, 19 Aprilie 2005
											
											Dupa cum spun reprezentantii sai, revista are abonate deja 2.500 de companii de top iar tariful paginii de publicitate este 2.999 EUR
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								









