Rezultatele cautarii dupa : "dacia renault"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3
Noul PR Graffiti BBDO: Pleon Graffiti
Miercuri, 11 Ianuarie 2006
Dan Moraru, Presedintele Graffti BBDO Group Romania spune ca specialistul de PR afiliat al retelei Pleon opereaza sub umbrela grupului Graffiti BBDO si poate deveni in cursul acestui an o companie distincta
G4media. Public premium in crestere cu 18,7% si cu peste 141 Milioane de vizualizari in 2020
Vineri, 26 Februarie 2021
 La nici 3 ani de la lansare, publicatia din portofoliul de vanzari de publicitate Arbomedia a reusit sa se impuna pe piata media ca un reper, o voce credibila preluata atat de media din tara, cat si de catre presa straina
Stefan Stroe, Strategic Planning Director la Starcom, pleaca intr-o „agentie de creatie”
Luni, 25 Februarie 2008
Cu 7 ani in media si publicitate, Stefan Stroe paraseste grupul Leo Burnett Romania dupa 4 ani, timp in care a lucrat mai intai pentru agentia de publicitate cu acelasi nume, si mai apoi pentru Starcom
Parteneriat GAV|Scholz & Friends - Free
Luni, 08 Mai 2006
"Un gest strategic, in vederea adaptarii celor doua companii la schimbarile pietei autohtone, prin oferirea unei alternative lipsita de scleroza sistemelor mamut", a calificat Lucian Georgescu parteneriatul GAV|Scholz & Friends - Free Communication
Omul Frumos a castigat cel mai muncit premiu al IAA Excellence Awards 2009
Joi, 19 Februarie 2009
 Actorul Dan Puric a castigat unul din Premiile de Excelenta IAA pentru cea mai grea misiune a unui comunicator: Premiul pentru speranta si incredere in ziua de maine. Bugetul...
Pe piata publicitatii online lucrurile se complica putin
Marti, 29 August 2006
Calin Rotarus, Online Sales Director la ARBOmedia, spune ca piata publicitatii online este controlata de 3 regii si un broker de media, executivul estimând o valoare de 6 milioane EUR pentru acest an, în crestere cu peste 100% fata de anul 2005, când apreciaza oficialul ca s-au cheltuit 2,4 milioane EUR
 Comunica full services auto de 30 mln. euro pe an. Alina Melescanu, Marketing & PR Manager la New Kopel Group
Luni, 17 Octombrie 2016
 „Romanul isi spala masina periodic, o parfumeaza, isi face poze cu ea (zambeste). Asa se explica de ce piata de leasing operational din Romania se afla la un nivel scazut in comparatie cu pietele vest europene. Asta insemna 19% din totalul de masini noi inregistrate intr-un an comparativ cu 30% , chiar 75%,...
« 1 2 3