Rezultatele cautarii dupa : "rex"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Competitori in aceeasi reclama? Radu Nicolae despre Profi & Lidl, Pepsi & Cola, Dosia & Rex, Connex & Dialog
Miercuri, 22 Mai 2013
 Cu 20 de ani in comunicare Radu Nicolae analizeaza cazuri de alaturare mai mult sau mai putin explicita a unor competitori in reclame: Profi & Lidl, Pepsi & Cola, Dosia & Rex, Connex & Dialog
Factor a castigat licitatia pentru spoturile
Marti, 16 Octombrie 2007
Casa de productie publicitara Factor a castigat licitatia pentru productia de spoturi radio si TV ce vor fi incluse in campania pentru Programul Operational Regional, finantata cu fonduri de la Uniunea Europeana
Leo Burnett a castigat cu Muzeul Antipa singurul premiu romanesc la Cannes Lions 2009
Marti, 30 Iunie 2009
 Agentia de publicitate condusa de Ioana si Stefan Iordache a luat cu un proiect pentru Muzeul Grigore Antipa un Bronze Lion la sectiunea Media, categoria Travel, Entertainment & Leisure, singurul premiul romanesc pe langa doua nominalizari in Finala ale Grey (Outdoor Lions) si Arsenoaiei & Matasel ( PR Lions )

 

...
BRD achita o factura de cateva sute de mii de euro pentru Romania. Land of Choice
Miercuri, 01 Iulie 2009
 Adrian Dura, seful agentiei de publicitate ADDV Euro RSCG care a dezvoltat spoturile cu Gheorghe Hagi, Nadia Comaneci si Ilie Nastase, nu a dezvaluit costul exact al...
Festivalul International George Enescu - Gala de deschidere si concerte exceptionale, in direct la TVR! Programul pana la 26 septembrie.
Luni, 30 August 2021
 Sustinut de 4700 de artisti straini si romani, pe o durata record de patru saptamani, Festivalul International George Enescu va oferi publicului cel mai amplu program de lucrari enesciene din istoria sa, interpretate de artisti si orchestre internationale - 42 la numar, inclusiv cele cinci simfonii. In calitate de...
Shopul de creație AIN’T lansează DOZZ, prima supă la doză de pe piață
Joi, 15 Mai 2025
 AIN’T  semnează campania de lansare, brandingul și designul DOZZ. Produsă de FoodVision, supa naturală la doză aduce cu sine și o nouă categorie de produs, inexistentă pană acest moment pe piață, potrivit autorilor campaniei.