Holsten ataca piata berii de provenienta germana pentru URBB
Marti, 10 Mai 2005

( AdPlayers.ro ) United Romanian Breweries (URBB) ataca piata berii de provenienta germana din Romania. Importatorul lanseaza pe piata romaneasca berea germana Holsten, “unul dintre cele mai importante branduri de bere germana” potrivit companiei.  Potrivit aceleeasi surse, berea Holsten inglobeaza experienta de peste 125 de ani a berarilor din Hamburg si respecta intru totul principiile de fabricatie statuate prin Legea Germana a Puritatii Berii promulgata in 1516 in Hamburg, Germania – locul de origine al berii Holsten.

Holsten ataca piata berii de provenienta germana pentru URBB

Lansare Holsten, URBB

Contul de lansare si publicitate Holsten se afla la Graffiti BBDO si Prospero iar PR-ul la Tempo. Campania de promovare se va derula pe TV, presa, outdoor pana la sfarsitul anului 2005. Directia comunicarii berii ne indreapta spre ipoteza ca promovarea marcii va lovi  vanzarile altor marci de bere germana si mai ales pe cea care a capitalizat imagine pe Legea Germana a Puritatii Berii.

Presedintele URBB- Shachar Shaine, spune ca „Holsten este o bere unica si relevanta pentru piata romaneasca, la un pret accesibil si de calitate premium”. Si motiveaza intrarea pe piata:  „Lansarea berii Holsten pe piata romaneasca vine ca urmare a unor cercetari ample efectuate o perioada indelungata, care au demonstrat ca romanii apreciaza o bere germana, de o calitate ridicata si cu un gust deosebit” a mai seful URBB.

Holsten ataca piata berii de provenienta germana pentru URBB

Poster Holsten, URBB, Graffiti BBDO

Oficialul URBB a mai subliniat ca cercetarile au venit in intampinarea previziunilor companiei in privinta cererii crescute pentru un astfel de produs, „cat si in privinta faptului ca berea Holsten va fi bine primita de consumatorii romani, femei si barbati deopotriva, persoane nonconformiste, curioase, dornice sa incerce ceva nou” delimitand astfel si targetul exact al marcii. Potrivit reprezentantului URBB, compania va acoperi astfel mult mai bine segmentul premium din piata de bere romaneasca si intareste pozitia URBB de lider pe acest segment de piata. .

Simbolul si logo-ul berii Holsten este un cavaler teuton care intruchipeaza valorile principale ale marcii: prietenie, franchete, autenticitate si originalitate. Aceste calitati se regasesc si in designul unic al etichetei si al sticlei. Holsten se adreseza persoanelor cu o atitudine deschisa, fara constrangeri, care prefera sa-si petreaca timpul liber in mod placut cu prietenii.

Reprezentantii subliniaza ca tehnologia si modalitatea de fabricatie a berii Holsten respecta totodata principiile statuate de Legea Germana a Puritatii Berii promulgata in 1516 in Hamburg, Germania si normele actuale de igiena si securitate.

Marca de bere este prezenta in peste 80 de tari din intreaga lume. Continutul de alcool al berii Holsten este de 5%. In Romania, berea Holsten este comercializata in sticle si doze de 0.5 L.

Compania mama, Holsten-Brauerei AG a fost fondata in 1897 in Hamburg, Germania. In 2004, dupa 125 de ani de existenta si  lider de necontestat pe piata berii din Sudul Germaniei, compania  a fost achizitionata de Carlsberg A/S, cel de-al cincilea jucator pe piata berii la nivel international. Lansarea brandului Holsten in Romania face parte din strategia internationala a Grupului Carlsberg la nivel mondial de intarire a pozitiei de lider pe segmentul berilor premium si de completare a portofoliului de marci.


PUBLICITATE: