Aplicatia Regista, produsa de Zitec, a procesat peste 3 milioane de documente in 36 de judete
Vineri, 09 Noiembrie 2018

 

Alexandru Lapusan, CEO si co-fondator Zitec.
Credit: Zitec

Aplicatia Regista, produsa de Zitec, a procesat peste 3 milioane de documente in 36 de judete

adplayers.info

Zitec, lider pe piata de IT din Romania, specializat in dezvoltarea de solutii, servicii si produse tehnologice personalizate, anunta ca aplicatia Regista a ajuns la peste trei milioane de documente procesate in cei trei ani de activitate.

Potrivit companiei, solutia de management al documentelor a atras peste 40 clienti noi si s-a extins in 8 noi judete in ultimul an. In prezent, aplicatia dezvoltata de Zitec este utilizata de peste 3500 de utilizatori din 170 de companii private si institutii publice din 36 de judete din Romania.

Regista este o aplicatie completa care asigura gestiunea electronica a registrului de intrari si iesiri din organizatiile cu flux mare de documente, adresata companiilor mici si mijlocii si institutiilor publice, simplificand astfel interactiunea cu clientii, respectiv cetatenii.

Regista functioneaza ca o platforma Software as a Service (SaaS), utilizand tehnologia cloud computing Microsoft Azure. Prin aceasta tehnologie, utilizatorii pot beneficia de control total asupra functiilor aplicatiei, avand acces rapid la informatii datorita interfetei intuitive. Regista permite controlul documentelor de registratura, distribuirea eficienta a informatiilor, precum si generarea facila si accesul instant la rapoarte specifice. Aplicatia nu necesita instalare, putand fi utilizata direct in browser, iar datele beneficiaza de securitate completa si back-up.

„Aplicatia Regista dezvoltata de echipa Zitec usureaza cu mult activitatea din companii sau institutii publice, facilitand atat o comunicare optima intre departamentele organizatiei, cat si cea intre functionari si cetateni, pentru o rezolvare rapida si organizata a solicitarilor. Aplicatia a fost gandita de la inceput ca o solutie pentru clientii nostri care vor sa reduca birocratia si sa salveze mai mult timp pentru alte activitati.”, a declarat Alexandru Lapusan, CEO si co-fondator Zitec.

„In calitate de operator de salubritate care lucreaza cu aproape 30.000 de clienti, atat persoane fizice cat si juridice, gestionam un numar foarte mare de documente de diverse tipuri, iar provocarile legate de managementul acestora au devenit, de-a lungul timpului, din ce in ce mai mari. Din acest motiv, am apelat la solutia Regista si, astfel, procedurile de lucru implementate in cadrul societatii noastre au fost mult simplificate. Pe langa accelerarea si eficientizarea proceselor, aplicatia a scurtat timpul de raspuns pentru petitii, a facilitat accesul la informatii si a permis fiecarui compartiment sa isi gestioneze singur documentele, reducand astfel birocratia", declara Mihai Butari, director general al S.C. Salubritate Craiova.

Incepand cu acest an, specialistii Zitec au adus aplicatiei noi functionalitati. Pentru optimizarea managementului documentelor, a fost adaugat un flux de trimitere al documentelor de la un departament la altul pentru rezolvare. O alta caracteristica noua a Regista consta in verificarea automata a documentelor adaugate cu cele deja existente. Aceasta a fost implementata pentru a atentiona utilizatorii asupra unui document deja introdus in aplicatie, evitand eventualele inregistrari duplicate. Mai mult, de anul acesta, utilizatorii pot adauga multiple fisiere electronice (in formatele .pdf, .jpeg, sau documente Word si Excel), dar si comentarii despre ceea ce reprezinta fisierele sau despre respectiva activitate.

Potrivit Zitec, una dintre cele mai importante capabilitati ale Regista, ce vine in sprijinul administratiei publice locale, este posibilitatea publicarii Hotararilor Consiliului Local pe site-ul primariei (obligatorie din punct de vedere legal), in mod automat.

Din datele companiei, in topul primariilor cu cel mai mare numar de documente inregistrate se numara: Roman (54.000), Moinesti (48.000) si Horezu (23.000).

Zitec - una dintre putinele companii romanesti certificata Microsoft ISV Gold, Microsoft Cloud Gold, Amazon AWS Technology Partner si Google Cloud

Lider pe piata IT din Romania, cu birouri in Bucuresti si Brasov, Zitec este specializata in dezvoltarea de solutii de afaceri, servicii si produse tehnologice personalizate, precum si servicii de digital marketing.

Zitec este una dintre putinele companii romanesti certificata Microsoft ISV Gold, Microsoft Cloud Gold, Amazon AWS Technology Partner si Google Cloud. Compania are, totodata, cel mai mare numar de specialisti certificati Zend (The PHP Company) din Romania.

In ultimii doi ani, Zitec a fost inclusa in topul undelucram.ro al companiilor care ofera cele mai bune oportunitati de dezvoltare. In 2018, serviciile livrate de Zitec clientului „PPT Preturi Pentru Tine” i-au adus acestuia premiul ”Client of the Year”, iar pentru serviciile de digital marketing, compania a fost nominalizata in topul agentiilor de digital din Romania conform Forbes, in timp ce campania de donare de sange la birou lansata de Zitec la nivel national - #cei1024 - a fost premiata cu “CSR Program of the Year” la Gala ANIS 2018, “CSR Initiative of the Year” la Romanian Outsourcing & Shared Services Awards 2018 si “Cel mai bun proiect intern de CSR” la Gala Oameni pentru Oameni 2017.

Mai mult despre Zitec

Mai mult in Business


PUBLICITATE: