Rezultatele cautarii dupa : "research"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
7 din 10 romani returneaza toate ambalajele cu garantie. 2 din 10 returneaza partial.  Reveal Marketing Research
Marti, 18 Iunie 2024
 Cercetarea si-a propus sa afle mai multe detalii despre atitudinile si comportamentele romanilor in ceea ce priveste Sistemul de Garantie-Returnare a ambalajelor bauturilor imbuteliate, care a devenit functional incepand cu sfarsitul anului trecut (30 noiembrie 2023).
Noul Studiu de Audienta Outdoor. Romanii petrec 4 ore in afara cladirilor si 96% dintre ei sunt expusi publicitatii outdoor.
Luni, 17 Iunie 2024
 „Studiul de Audienta Outdoor (SAO) a devenit o constanta a industriei de media si publicitate din Romania, atingand in prezent un nivel optim de acoperire: peste 75% din panourile publicitare din Romania isi evalueaza rezultatele de audienta in SAO, care acopera toate orasele cu peste 100.000 de locuitori din...
 Comunicarea cu copiii (55%) si gestionarea stresului (54%) sunt principalele provocari intampinate de parintii romani. Reveal Marketing Research:
Miercuri, 29 Mai 2024
 56% dintre parintii romani declara ca dinamica familiei s-a imbunatatit odata cu aparitia copiilor, in timp ce 28% considera ca aceasta s-a inrautatit, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research, care si-a propus sa afle mai multe detalii despre motivatiile, perceptiile si sentimentele...
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) face primul studiu de satisfactie al angajatilor din comunicare
Marti, 21 Mai 2024
 Avand la baza un chestionar pus la dispozitie de European Association of Communications Agencies (EACA) si adaptat la specificul industriei noastre, studiul s-a derulat deja in piete precum UK, Irlanda sau Belgia, urmand a se implementa treptat in toate tarile Uniunii Europene
Doar 34% dintre romani merg la lucru cu placere, iar 51% au luat masuri pentru combaterea epuizarii profesionale. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 15 Mai 2024
 Principalele surse de stres in randul angajatilor includ volumul mare de munca (42%), plafonarea salariului (33%), preluarea excesiva de responsabilitatilor (33%) si interactiunea cu clienti dificili (24%).
7 din 10 romani intentioneaza sa arunce mai putina mancare la gunoi. Reveal Marketing Research in parteneriat cu Up Romania
Miercuri, 24 Aprilie 2024
 Reprezentantii Generatiei Z (18-24 ani) risipesc cele mai multe alimente din cauza achizitionarii excesive de produse (57% vs. 47% total esantion).
1 din 2 romani din mediul urban (47%) spun ca obisnuiesc sa posteasca in asteptarea Pastelui. Reveal Marketing Research.
Marti, 09 Aprilie 2024
 Doar 4 din10 romani din mediul urban care obisnuiesc sa tina post sunt motivati de credinta in Dumnezeu, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research care si-a propus sa identifice, cat, cum si de ce postesc romanii, urmarind diferente in comportamentele si atitudinile acestora comparativ cu...
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania demareaza impreuna cu PwC noul Studiu Salarial si de Beneficii in industria de publicitate romaneasca
Luni, 01 Aprilie 2024
 Participarea la studiu este deschisa tuturor agentiilor de publicitate care opereaza in Romania, indiferent de statutul de membru al UAPR, iar obiectivul principal al cercetarii este sa aduca in piata o intelegere clara si transparenta a nivelurilor salariale pentru toate pozitiile din industria de publicitate si...
Publicitate si responsabilitate. 5 din 10 investitori in top 10 cheltuieli de publicitate in Media Online (BRAT), din jocuri de noroc.
Luni, 01 Aprilie 2024
 Potrivit Romania Libera, conform datelor IAA Romania (International Advertising Association Romania), in top 10 domenii cu cele mai mari investitii in publicitate se afla si companiile din industria jocurilor de noroc – reclame ce vizeaza platformele de pariuri sportive si jocuri de cazino online.
Cele mai fericite momente din viata sunt precedate de teama. Prioritatile romanilor, corelate cu ce le face inima sa bata mai tare. Reveal Marketing Research.
Vineri, 29 Martie 2024
 Aproape 4 din 5 romani considera ca venirea pe lume a unui copil reprezinta principalul moment de implinire in viata, fiind totodata o experienta care, pentru 61% dintre romani,  e precedata de un nivel ridicat sau foarte ridicat de teama.
Cheltuieli in publicitate in crestere cu 12% in 2023, comparativ cu anul precedent. Raportul anual BRAT privind investitiile in publicitate.
Miercuri, 27 Martie 2024
 In 2023, investitiile in publicitate in cele 4 medii (online, OOH, radio si presa scrisa) au atins aproximativ 740 de milioane de euro (valoare calculata utilizand preturile de lista/ratecard), inregistrand o crestere de aproximativ 12% fata de 2022
Studiu Biz. Unde vor sa lucreze romanii si ce companii sunt in topul Generatiei Z?
Marti, 26 Martie 2024
 Marta Usurelu, Owner, Biz: „Am vrut sa intelegem mai bine asteptarile Gen Z si care sunt, in viziunea tinerilor, companiile care raspund cel mai bine acestor asteptari. Evenimentul APPLY Conference, care reuneste an de an angajatorii de top si profesionistii din HR, a fost locul unde am prezentat in...
Barbatii, mai predispusi sa fure un medicament (67%) decat femeile (57%) pentru persoana iubita. Norme si valori etice si morale in societatea romaneasca. Reveal Marketing Research
Marti, 19 Martie 2024
 Potrivit studiului, in scenariul in care un prieten bun fura din cauza situatiei financiare precare in care se afla, 53% dintre romani ar alege sa-l indeparteze din vietile lor, 30% l-ar acoperi si nu ar discuta cu nimeni despre acest aspect, iar 17% ar informa autoritatile.
Lucratori productie - depozit - logistica, soferi - servicii auto – curierat si personalul hotelier – restaurant, cele mai cautate locuri de munca din peste 6 milioane anunturi pe OLX in 2023
Marti, 19 Martie 2024
 Cu un numar de anunturi mai mic cu 12% fata de anul 2022, scaderea poate fi pusa pe seama unor factori, precum cresterea salariului minim, modificarile fiscale ce s-au transpus in majorarea taxelor pentru mare parte din sectoarele economice, scaderea cererii de produse si servicii din anumite sectoare.
4 din 5 romani considera ca florile sunt cel mai potrivit cadou pentru a fi oferit sau primit cu ocazia Zilei Femeii. Reveal Marketing Research.
Vineri, 08 Martie 2024
 Barbatii intentioneaza sa aloce un buget similar, cu ocazia Zilei Femeii, partenerelor de viata (268 RON) si mamelor (257 RON). In perceptia romanilor, cele mai potrivite cadouri pentru a fi oferite sau primite cu ocazia Zilei Femeii sunt florile (83%), cosmeticele (68%) si accesoriile/ bijuteriile (68%)
Noul sef pentru „Cel mai bun furnizor de servicii Mystery Shopper din Europa”, Roxana Monica Vilcu revine in tara Country Manager, 4services Group
Vineri, 08 Martie 2024
 „Obiectivul meu principal este axat pe dezvoltarea si implementarea viziunii strategice a companiei, promovand o cultura a excelentei si identificand tendintele din piata pentru a stimula cresterea business-ului”, a spus Roxana Monica Vilcu, Country Manager pentru Romania al 4services Group
Anxietatile in crestere ii determina pe romani sa aleaga locuri de munca care le confera siguranta si stabilitate. Reveal Marketing Research
Miercuri, 28 Februarie 2024
 Potrivit autorilor cercetarii, scopul principal al studiului a fost de a intelege nevoile emergente si in continua schimbare ale angajatilor din categoria blue collar (cei care lucreaza in domenii fizice sau manuale) si grey collar (cei care imbina elemente ale muncii manuale cu cele de birou).
11,5 Miliarde de euro, piata locala de e-commerce. Cu un avans de 16% pe an, Romania poate deveni a doua piata in CEE. Estimare PayU GPO.
Marti, 27 Februarie 2024
 Desi plata cu cardul - si in special platile cu cardul salvat (Google Pay, Apple Pay si alte portofele digitale) – isi vor mentine cresterea constanta de 15%-20%, anul acesta vom asista cu siguranta la folosirea in e-Commerce a optiunilor de plata Account-to-Account, cum sunt Open Banking sau Instant...
Drogheriile si parfumeriile au inregistrat cel mai mare volum de publicitate, 149 de reclame, de Valentine's Day in Romania
Marti, 20 Februarie 2024
 In monitorizarea MediaTRUST pentru 1-14 februarie, in topul reclamelor urmeaza categoriile Vanzari online (73 de reclame), Divertisment (67 de reclame), Legume si fructe (64 reclame) si Electrocasnice (61 reclame).: Impactul si prezenta in media, 1-14 februarie.
Premii de aproximativ 10 milioane de euro in campaniile promotionale 2023, cu circa 25% mai mare decat in 2022. Raport Mediapost Hit Mail.
Joi, 08 Februarie 2024
 Potrivit raportului companiei cu 500 de angajati si o cifra de afaceri de 60 milioane de euro in  2023, romanii au castigat anul trecut premii prin tragere la sorti de aproximativ 10 milioane de euro, iar apartamentele, premiile in bani si autoturismele au fost cele mai scumpe recompense
« 2 3 4 5 6 »