Rezultatele cautarii dupa : "plan"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
6 din 10 mileniali romani folosesc aplicatii financiare populare pentru gestionarea banilor. Studiu Revolut, de Reveal Marketing Research.
Marti, 09 August 2022
 Consumatorii cauta diverse modalitati de a-si reduce cheltuielile invizibile, de a gasi oferte avantajoase atat pentru cumparaturile zilnice, cat si pentru achizitii mai scumpe (bunuri de folosinta indelungata sau calatorii) sau pentru a gestiona mai bine intr-un singur loc tot ceea ce tine de cheltuielile...
Marketing si comunicare de 24 de ani. Drumul Irinei Pencea, de la studenta la ASE care a dat piept cu marketingul real in 1998, la Chief Marketing Officer, eMAG, in 2022.
Vineri, 29 Iulie 2022
Cum a inceput sa lucreze din 1998 in marketing si comunicare si la ce proiecte si campanii de comunicare a condus, alaturi de echipele din care a facut parte Irina Pencea cea care, din iulie 2022, a predat managementul agentiei Jam Session Agency catre partenerii sai cu care a lansat agentia si s-a alaturat echipei de...
Investitie de 18 milioane de euro in judetul Mures, de la HELL ENERGY
Joi, 30 Iunie 2022
 Investitia sustine angajamentul companiei fata de comunitatea locala, oferind tinerilor fara experienta, din zona, posibilitatea de a se forma si descoperi profesional, acum si in viitor, pe masura dezvoltarii regionale a business-ului.
6 din 10 romani, interesati in reducerea consumului de apa, opteaza pentru dus in locul baii in cada
Marti, 21 Iunie 2022
 6 din 10 romani sunt interesati in a reduce consumul de apa din gospodaria lor, in special femeile (66%) si persoanele peste 55 de ani (74%). Pentru a reduce consumul de apa, acestia apeleaza la verificarea periodica a bateriilor de la baie si bucatarie (59%), optarea pentru dusuri in locul bailor in cada (58%) si...
Un nou ”Plan de Viata” de integrare a tinerilor care ies din sistemul de protectie sociala, lansat de AFI Europe Romania si Asociatia The Social Incubator
Joi, 09 Iunie 2022
 Dezvoltat cu McCann PR Romania si Asociatia The Social Incubator, proiectul isi propune sa incurajeze integrarea sociala si profesionala a tinerilor care parasesc sistemul institutionalizat la 18 ani si sunt nevoiti sa se descurce pe cont propriu.
Liderul pietei de energizante lanseaza a-X-a editie limitata. HELL ENERGY Summer Cool Sun Smiles, cu aroma de capsune si rubarba si cu aroma de soc.
Luni, 30 Mai 2022
 „HELL ENERGY a lansat pentru prima data editia limitata Summer Cool in 2013, cea din 2022 fiind seria noastra de vara cu numarul 10. Daca pana in prezent editiile limitate au avut un design minimalist, in ultimii doi ani am optat pentru versiuni tot mai indraznete, unele dintre acestea fiind adevarate piese...
Cheil | Centrade si KUBIS semneaza o noua campanie pentru NN Romania, avandu-l protagonist pe Adrian Nartea
Marti, 24 Mai 2022
 Cheil | Centrade, hub-ul de comunicare integrata pentru Europa de sud-est al retelei coreene Cheil Worldwide a gandit si implementat o noua campanie ATL pentru NN Romania, care comunica principalele beneficii ale produselor de asigurare si pensie, anunta autorii campaniei.

Oportunitati de cariera in media pentru tinerii absolventi de facultate oferita de specialistii Group M, una dintre cele mai mari retele globale de media.
Marti, 03 Mai 2022
 GroupM Romania, parte din grupul international WPP confirma angajamentul pe care si l-a luat la inceput de an pe termen lung si deschide, o noua sesiune de recrutare in programul de formare Campus Media Academy.
Telekom Mobile continua investitia in energia regenerabila pentru strategia verde si un viitor verde
Miercuri, 06 Aprilie 2022
 "Efectele schimbarilor climatice sunt deja vizibile si ne propunem sa ne aducem contributia la construirea unui viitor sustenabil pentru planeta noastra. Protectia climei este unul dintre pilonii de baza ai strategiei noastre si actionam in consecinta", a declarat Florina Tanase, Director Executiv Resurse...
Cheil | Centrade isi intareste Creatia si Strategia cu trei noi Wonder Women - Denisa Armasu, Group Creative Director, Raisa Soare – Sendroiu, Group Creative, Miruna Baias, Strategy Head
Marti, 08 Martie 2022
 „Evenimentele extraordinare din ultimii ani, dar si cele prin care Europa trece acum in aceste zile dramatice, ne-au aratat ca oamenii buni cu simtul echipei sunt cei care fac diferenta, mai mult decat orice alt factor, iar aceasta observatie este perfect relevanta si pentru industria de comunicare”,...
53% dintre romani intentioneaza sa isi renoveze locuinta in 2022, in scadere cu 27% comparativ cu anul trecut
Miercuri, 02 Martie 2022
 A doua parte a anului 2022 se anunta a fi o perioada de renovare in 5 din 10 locuinte din Romania. Romanii declara ca locuintele lor au nevoie de renovare atat in privinta zugravelii cat mai ales a dotarilor tehnice, arata cel mai recent studiu realizat de compania de cercetare de piata Reveal Marketing...
Bruce Willis, imaginea brandului HELL ENERGY pentru inca doi ani
Vineri, 11 Februarie 2022
 Bruce Willis este imaginea brandului de bauturi energizante HELL ENERGY pentru inca doi ani, ca urmare a reinnoirii contractului dintre producatorul de bauturi energizante din Ungaria si vedeta de la Hollywood. 
Coca-Cola HBC AG, desemnata cea mai sustenabila companie de bauturi din Europa
Vineri, 04 Februarie 2022
 ,,Angajamentul pe care ni l-am asumat in octombrie anul trecut este sa reducem emisiile pana la net zero pe intreg lantul de valoare pana in 2040, iar realitatile dure discutate la COP26 ne reamintesc amploarea provocarilor cu care ne confruntam si faptul ca avem, in continuare, cu totii, multe d
CEC Bank si Isobar Romania sunt „Parte din viata ta”
Vineri, 04 Februarie 2022
 Cea mai veche institutie bancara din Romania incepe anul 2022 cu un nou slogan si o noua promisiune de brand, in colaborare cu agentia sa de comunicare, si noi produse de creditare online pentru persoanele fizice si IMM-uri
Baneasa Shopping City a ales OXYGEN pentru PR si consultanta strategica in comunicare
Marti, 18 Ianuarie 2022
“Succesul unui proiect este garantat de eforturile si expertiza unei echipe pasionate, care rezoneaza cu valorile si universul brandului. Pentru OXYGEN, Baneasa Shopping City este un perfect-match, un brand cu care ne-am identificat inca de la primul contact si care, de-a lungul timpului, s-a diferentiat in...
PROFI a devenit partener principal al Federatiei Romane de Handbal
Miercuri, 12 Ianuarie 2022
 “Sustinand echipa nationala feminina timp de mai multi ani am putut remarca eforturile consecvente ale FRH, iar asta ne-a determinat sa ne extindem sutinerea catre toate tipurile de activitati pe care le promoveaza federatia: loturile masculine si feminine, echipele nationale de seniori, tineret, cadeti,...
De peste 7 ani partener de creatie cu fondatorii agentiei, Andreea Ghenoiu devine Creative Partner in Jam Session Agency
Miercuri, 08 Decembrie 2021
 Agentia fondata de Irina Pencea si Valentin Suciu implementeaza un nou model colaborativ de Creative Business, similar caselor de avocatura.Noul partener este primul membru din echipa care participa la un plan de recompensare pe termen lung (Stock Option Plan)
Metropolitan Life lanseaza #ZestreaDeProtectie in cadrul campaniei “Protectia este in ADN-ul nostru”
Luni, 06 Decembrie 2021
 Conceputa ca un manifest despre importanta protectiei financiare, Campania #ZestreaDeProtectie, realizata alaturi de fotograful Sorin Onisor, este o colectie - despre ritualurile romanesti de protectie.
Licitatie McDonald’s Romania. A ales McCann PR. Obiectul: comunicare corporate, comunicare interna si dezvoltarea campaniilor de PR si CSR.
Marti, 26 Octombrie 2021
 Imola Zoltan, Managing Director la McCann PR. „Ma bucur sa vad cum se intorc in agentie parteneri cu care am colaborat in trecut si cu care am dezvoltat proiecte interesante si challenging si, mai ales, sunt incantata sa vad o consolidare si mai ampla a brandului McDonald’s pe plan local, care ne...
HELL ENERGY lanseaza noua editie Ice Cool cu arome specifice sezonului rece si design scandinav
Miercuri, 20 Octombrie 2021
 Printre brandurile cu cele mai dinamice cresteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vandute in mare parte in Europa si Asia, In 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globala care il are in prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorita inovatiei continue in ceea ce priveste portofoliul de...
« 1 2 3 4 5 »