Rezultatele cautarii dupa : "23"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 27 Ianuarie 2006
Festivalul de print ce va avea loc la Brasov, se va deschide joi, 2 februarie, la Hotel Aro, Gala de Premiere fiind programata sambata seara, 4 februarie, intre orele 20:00 si 23:00
Joi, 30 Iulie 2015
Incheiat la egalitate (1-1), partida a fost urmarita in medie de 2 milioane de telespectatori in intervalul de difuzare 21:29-23:21.
Miercuri, 22 Aprilie 2009
Sambata, duminica si luni postul de televiziune a inregistrat cote de piata si de 19- 20% in Prime Time, intervalul de maxima audienta intregistrat de televiziuni in intervalul orar cuprins intre orele 19.00-23.00
Miercuri, 24 Iunie 2009
Consiliul a decis oprirea campaniei semnate de 23 Communication Ideas fondata de Bogdan Naumovici, invocand drept motiv ca spoturile contravin reglementarii din Codul CNA, potrivit...
Marti, 02 Martie 2010
Editia online a cotidianului italian de sport a inregistrat in luna februarie o crestere de 23% comparativ cu februarie 2009, ajungand la 909.530 de vizitatori unici pe zi, si cu 42% mai multi utilizatori inregistrati - in prezent 470.000 .
Luni, 22 Octombrie 2018
Expozitia va avea loc la Sala „Theodor Pallady“, Biblioteca Academiei Romane, in perioada 23 octombrie – 2 noiembrie 2018, iar programul de vizitare este de luni pana vineri intre orele 10-18, iar sambata intre orele 10-14.
Luni, 14 Decembrie 2015
Raportat la perioada similara din anul precedent, cheltuielile de publicitate digitale in T3 (Q3) 2015 inregistreaza o crestere cu 23%. In T3 2014, investitiile in publicitatea digitala se situau la 12,2 Miliarde USD.
Joi, 25 Iunie 2009
CNA a hotarat Decizie de intrare in legalitate cu obligativitate de difuzare dupa orele 23:00, din cauza imaginilor socante
Marti, 28 Noiembrie 2017
Editia de luni, 27 noiembrie, a fost lider de audienta si a inregistrat 7.6 puncte de rating si 23.9% share pe segmentul publicului comercial,
Joi, 10 Septembrie 2009
10 SEPTEMBRIE 2009, FRATELLI STUDIOS. 21.00. Video: Premiile ADOR 2009. Refresh (F5) pentru actualizare. Festivalul s-a incheiat la ora 23:00.Sambata, 19 Martie 2016
La nivel national, peste 3.4 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Pro TV, Pe intreaga durata de difuzare, 20:30 – 23:09
Luni, 30 Octombrie 2006
Într-o conferinta interna tinuta cu usile închise presei, Ioana Iordache, Stefan Iordache si Bogdan Naumovici, partenerii fondatori ai Leo Burnett & Target, au anuntat oficial Grupul Leo Burnett România, din care, pe lânga agentiile Leo Burnett&Target, Starcom si Starlink vor mai face parte înca trei noi entitati: 23 - un idea shop, o companie interactiva si una de PR
Miercuri, 12 Martie 2008
Postul a inregistrat cu filmul “Alesul Diavolului” (VISITATION), difuzat marti, 11 martie, incepind cu ora 23:15 in medie 1,2% rating si 7,7% market share
Luni, 24 Aprilie 2017
Campania pentru Catalogul 2017 este administrata de 23 Communication Ideas, MEC Romania - servicii de media si Pure Media - event management, relatii publice si comunicare.Luni, 01 August 2011
Difuzat intre 16.00 – 17.00 la Antena 1, programul de stiri prezentat de catre Oana Frigescu a avut cea mai mare audienta luni, 11 iulie (3.2%rtg si 19.4%shr) si cea mai mare cota de piata in 27 iulie (23.2%shr si 3.1%rtg).
Joi, 24 Februarie 2011
Comedia „Capcana pentru parinti” de la Prima TV a fost mai urmarita miercuri, 23 februarie, decat meciul din Champions League, mai exact 5,6% rating si 16%...
Miercuri, 23 Mai 2018
Gala de decernare a premiilor Produsul Anului, editia 2018, are loc miercuri, 23 mai, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Incepand cu 24 mai, produsele castigatoare vor putea purta titlul de “Votat Produsul Anului®” de catre consumatorii romani, in toate campaniile de comunicare.
Luni, 14 Martie 2016
La nivel national, show-ul Pro Tv a inregistrat vineri seara, 11 martie, intre 20:30 – 23:08, aproape 3.6 milioane de telespectatori, iar in minutul de maxima audienta de la 21:41, peste 4.6 milioane de romani
Joi, 03 Martie 2011
Comitet: Blaga, Psatta, Blasius, Jansen, Mercurian, Marcovitz, Olaru, Bordeanu, Toacse. Campaniile pot fi inscrise in competitie intre 3 martie – 23 mai 2011. Lucrarile vor fi jurizate in zilele de 9-10 iunie.
Luni, 24 Noiembrie 2008
Florin Ionescu (23 ani) a lucrat la Campaign, publicatie care si-a incetat de curand aparitia, si Image Promotion, in prezent Image PR
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















