Telekom Banking lanseaza deschiderea de cont curent 100% online
Vineri, 22 Ianuarie 2021

 

Credit. Telekom Banking 

Telekom Banking, proiectul financiar dezvoltat in cadrul parteneriatului dintre Telekom Romania si Alior Bank, sucursala locala a uneia dintre cele mai mari banci din Polonia, lanseaza noua generatie de deschidere a contului bancar printr-un proces 100% online

AdPlayers. info

Telekom Banking, proiectul financiar dezvoltat in cadrul parteneriatului dintre Telekom Romania si Alior Bank, sucursala locala a uneia dintre cele mai mari banci din Polonia, lanseaza noua generatie de deschidere a contului bancar printr-un proces 100% online, confirmand astfel angajamentul pentru digitalizare si inovatie pe piata romaneasca, anunta compania. Solutia a fost dezvoltata in parteneriat cu Onfido, o companie fintech care ofera tehnologia necesara pentru a confirma identitatea utilizatorilor prin intermediul smartphone-urilor.

Inca de la lansarea ofertei Telekom Banking pe piata romaneasca, ce a avut loc in octombrie 2017, Alior Bank s-a pozitionat ca banca digitala, fiind printre primele banci care ofereau clientilor posibilitatea deschiderii unui cont bancar la distanta prin curier, proces care a fost imbunatatit ulterior prin identificarea clientilor bazata pe transfer bancar.

Noul proces de deschidere a contului este acum simplificat, fiind adaptat tendintelor actuale preferate de generatia digitalizata, si ofera o experienta rapida si sigura, fara alte interactiuni sau emitere de certificate digitale. Clientii pot solicita deschiderea contului curent pe site-ul www.telekombanking.ro sau prin aplicatia de mobil Telekom Banking, pe care o pot descarca gratuit din AppStore sau Google Play.

Clientii care isi deschid un cont curent online beneficiaza de un pachet complet de produse si servicii bancare care le faciliteaza efectuarea operatiunilor zilnice: acces la conturi de oriunde s-ar afla pentru a realiza transferuri online in lei si euro gratuite (in spatiul SEE), retrageri de la orice bancomat din lume fara comisioane si deschiderea online de depozite sau conturi de economii cu dobanzi avantajoase. Administrarea contului curent este gratuita cu conditia incasarii unei sume minime de 650 lei lunar dupa primele 3 luni de la deschidere. Serviciile de Internet si Mobile Banking sunt, de asemenea, gratuite.

Procesul de deschidere a contului este rapid si simplu, putand fi desfasurat de oriunde si la orice ora. Solicitantul are nevoie doar de un dispozitiv cu conexiune la internet, de cartea de identitate si de un al doilea document de identificare, ca de exemplu, carnetul de conducere, iar verificarea identitatii sale de catre banca se va face pe baza unui video selfie de cateva secunde pe care trebuie sa-l incarce in aplicatie.

Astfel, procesul pentru solicitarea deschiderii unui cont bancar si a emiterii unui card de debit poate dura doar cateva minute, parcurgand pasii din acest tutorial video. Cardul de debit este livrat gratuit prin curier la adresa introdusa in aplicatie.

 

Odata ce contul curent este deschis, clientii pot utiliza aplicatia de mobil Telekom Banking pentru operatiunile zilnice, avand la dispozitie o serie de functionalitati ce permit efectuarea de transferuri online sau instant catre alti utilizatori ai aplicatiei, plata facturilor, deschiderea de produse de economisire, solicitarea si administrarea cardurilor de debit, toate concepute intr-un mod simplu, rapid si sigur.

 

Potrivit companiei, aplicatia indeplineste cele mai noi standarde europene de securitate digitala privind autentificarea in aplicatie bazata pe elemente biometrice, precum amprenta si recunoastere faciala, inclusiv confirmarea tranzactiilor in-app, Alior Bank Polonia fiind unul dintre pionierii bankingului digital european.

„Contextul actual, accelerat de pandemie, determina bancile sa isi schimbe modul in care opereaza. Daca in urma cu doi-trei ani era esentiala eliminarea deplasarii clientului la banca pentru servicii simple, acum este nevoie de mai mult. Clientii cer bancilor o experienta rapida si fara frictiuni inutile, similara cu cea oferita de un fintech. De aceea, expertii Alior Bank au analizat in detaliu necesitatea fiecarui pas din fluxul de deschidere a contului online si au eliminat ceea ce nu aduce valoare clientului” a spus Ana Cernat, Director General al Alior Bank S.A. Varsovia - Sucursala Bucuresti.

,,Astfel, clientul are acces rapid la produsele esentiale printr-o interfata prietenoasa, din confortul canapelei de acasa sau din varf de munte. In plus, prin call center-ul nostru, clientul poate sa isi rezolve repede nevoile financiare sau sa clarifice eventualele nelamuriri. Avem un angajament pentru digitalizare, prin dezvoltarea de procese line, cu efort minim din partea clientului, si in perioada urmatoare vom veni catre clienti cu noi surprize”, a mai precizat directorul general.

Lansat in Romania in octombrie 2017, Telekom Banking este proiectul financiar digital dezvoltat in cadrul parteneriatului dintre Telekom Romania si Alior Bank, ce ofera persoanelor fizice produse si servicii bancare usor de utilizat, accesibile online prin www.telekombanking.ro si prin reteaua de magazine Telekom Romania si ale partenerilor selectati.

Clientii au acces la o gama variata de operatiuni bancare, oferta Telekom Banking cuprinzand conturi si carduri pentru desfasurarea operatiunilor bancare zilnice, produse de creditare si economisire, precum si platforma de Schimb Valutar Online, prin care clientii pot efectua schimburi valutare la cursuri avantajoase.

In cadrul ofertei Telekom Banking, serviciile bancare sunt oferite de Alior Bank S.A. Varsovia - Sucursala Bucuresti.

Mai mult in Business, Servicii Financiare


PUBLICITATE: