Goldbach Romania preluata de managementul local condus de Alecu. Regia ramane, numele se schimba.
Vineri, 19 Decembrie 2014
 adplayers. Iulian Toma

Goldbach Media Romania si Goldbach Audience Romania au fost preluate printr-o tranzactie de tip Management Buyout de catre membri ai conducerii executive locale conduse de Alin Alecu (foto), numarul 1 in companie.

Potrivit unei comunicari oficiale, tranzactia a avut in vedere asigurarea continuitatii si dezvoltarii afacerii din Romania cu partenerii din piata, agentiile si clientii de publicitate alaturi de echipa actuala.

Din informatiile furnizate de managementul local, echipa si compania raman sa duca mai departe serviciile oferite pe piata inclusiv cu aceleasi date de identificare (Cod Unic de Inregistrare, Numar de inregistrare la Registrul Cometrului, Cont bancar), in timp ce numele sub care regia va funtiona este obiectul unui rebranding ce va avea loc in ianuarie. 

“Cred ca aceasta tranzactie reflecta increderea pe care Goldbach Group o are in echipa noastra” a spus Alin Alecu, Director General Goldbach Romania. “Stabilitatea parteneriatelor cu media pe care o reprezentam precum si experienta si determinarea echipei ne vor ajuta sa dezvoltam in continuare proiectele pe care le avem. Le multumesc colegilor nostri elvetieni pentru increderea acordata!”

 “Managementul local a fost cea mai buna optiune pe care am avut-o si pe care ne-am dorit-o cu totii. Ma bucur ca am gasit Solutia optima prin care echipa din Romania sa preia actionariatul acestor companii astfel incat sa asigure in continuare deazvoltarea acestora. Le doresc mult succes!” a spus Michi Frank, CEO Goldbach Group.

Partile au fost asistate de o echipa de avocati specializata in Achizitii si Tranzactii Comerciale de la Tuca Zbarcea & Asociatii, echipa coordonata de Cristian Radu, Partener. Partile au convenit sa nu faca publice detaliile tranzactiei.

Specializata in reprezentarea in vederea vanzarii spatiilor publicitare ale canalelor media locale si regionale, compania este lider de piata pe acest segment cu un portofoliu ce cuprinde peste 71 de statii radio locale si regionale, 46 de statii TV locale si 52 publicatii locale.

Regia  este una dintre cele mai puternice companii de profil de publicitate online cu peste 80 de site-uri reprezentate acoperind o gama larga de arii de interes: stiri, auto, lifestyle, femei, business, it, imobiliare, etc. 

Mai mult despre Goldbach Media Romania

Mai mult in Business, Tranzactii, Achizitii


PUBLICITATE: