Directori noi la Coca-Cola. Jovan Radosavljevic va fi Director General al Coca-Cola HBC Romania
Marti, 20 Martie 2018
 

Jovan Radosavljevic (foto) va fi Director General al Coca-Cola HBC Romania

adplayers.info

Coca-Cola HBC anunta numirea lui Jovan Radosavljevic in functia de Director General al Coca-Cola HBC Romania, incepand cu 1 mai 2018, anunta reprezentantii de comunicare ai companiei. In prezent, el conduce operatiunile companiei Pivara Skopje, un joint-venture intre Coca-Cola HBC & Heineken, in FYROM.


Jaak Mikkel (foto), in prezent Director General al Coca-Cola HBC Romania, va prelua, de la 1 mai 2018, pozitia de Director General al Coca-Cola HBC Polonia.

Jovan Radosavljevic si-a inceput cariera la Coca-Cola HBC in urma cu mai bine de 16 ani in echipa de vanzari din Serbia. Incepand cu anul 1998, el a detinut numeroase pozitii in companie, pana in 2009, cand a devenit director de vanzari al Coca-Cola HBC Serbia, extinzandu-si apoi responsabilitatile in Muntenegru, in 2010 si in Kosovo, in 2011. Este un bun cunoscator al pietei romanesti, datorita celor aproape trei ani petrecuti aici in calitate de director comercial, perioada in care a contribuit substantial, alaturi de echipa pe care a condus-o, la redefinirea strategiei comerciale a Coca-Cola HBC Romania.

In prezent, Jovan Radosavljevic conduce o echipa de 370 de oameni in Pivara Skopje, functie din care a urmarit un obiectiv foarte clar: dezvoltarea unei strategii de crestere eficiente pe termen lung a companiei, care a avut ca rezultat atingerea unor volume si venituri record. Cel mai important, el se defineste ca un om de echipa, incurajand colaborarea intre toti membrii echipei sale si fiind foarte preocupat de promovarea si dezvoltarea oamenilor.

Jaak Mikkel s-a alaturat Coca-Cola HBC in urma cu 10 ani, in calitate de director de vanzari in organizatia tarilor baltice. In 2012, a fost promovat in functia de director general al Pivara Skopje unde, alaturi de echipa sa, a atins cel mai mare volum de bauturi racoritoare vandut, pana atunci, in istoria companiei, atat o crestere istorica a cotei de piata in aceasta categorie, cat si in cea a berilor. In ultimii patru ani, Jaak Mikkel a ocupat functia de director general al Coca-Cola HBC Romania. In mandatul sau, business-ul a atins unele dintre cele mai mari volume si venituri din istoria de 26 de ani, au fost introduse noi categorii de bauturi in portofoliu si a fost consolidata pozitia de lider al industriei bauturilor din Romania. Prioritatea sa absoluta a constituit-o  dezvoltarea echipei, profesionistii romani fiind apreciati in multe tari ale Grupului Coca-Cola HBC.

Jovan Radosavljevic: Am primit cu bucurie acest nou mandat in Romania. Este o onoare pentru mine sa fiu directorul general al Coca-Cola HBC Romania, una dintre cele mai importante tari din Grup. Astept cu nerabdare aceasta noua provocare profesionala pentru a continua dezvoltarea companiei, alaturi de toti colegii mei. Știu cat de implicata si profesionista este intreaga echipa din Romania si sunt convins ca in urmatoarea perioada vom reusi sa identificam si sa implementam noi oportunitati de crestere. Familia mea si cu mine ne amintim cu drag de perioada precedenta in care am locuit in frumoasa si primitoarea Romanie, asa ca suntem incantati sa ne intoarcem!

Jaak Mikkel: Romania este o tara pe care o voi pretui si care va ramane mereu aproape de inima mea, prin  peisajele spectaculoase, precum cele din Țara Dornelor sau Transfagarasan, dar, cel mai mult, prin oameni, pe care ii iubesc – colegii mei exceptionali, calzi si hotarati sau multi alti romani pe care i-am intalnit, mereu cu zambetul pe buze si cu o energie buna. Business-ul nostru din Romania a crescut semnificativ trei ani la rand – acesta este rezultatul spiritului nostru inovator, al energiei noastre, precum si punerii cerintelor clientilor si consumatorilor pe primul loc. Sunt foarte mandru de cele realizate si vreau sa profit de aceasta ocazie pentru a-mi arata recunostinta si admiratia sincera pentru intreaga mea echipa din Romania!

Mai mult in Business, Oameni, Management,


PUBLICITATE: