Crestere cu 120% in 2022 la Godmother. Agentia condusa de Valentin Vacarus a atins 5,5 milioane de Euro, nivelul pre-pandemic al cifrei de afaceri.
Vineri, 13 Ianuarie 2023

 

„2022 a fost un an intens, in care am simtit ca revenim la acea normalitate pe care o stiam, cu proiecte multe si diverse, care ne-au provocat sa gasim cele mai bune solutii nu numai la nivel creativ ci si la nivel de management al resurselor” a spus Valentin Vacarus, Managing Director, Godmother. Cu 5,5 milioane de Euro cifra de afaceri, Godmother a inregistrat o crestere de 120% in 2022 comparativ cu anul precedent si isi propune ca in 2023 sa mentina trendul crescator, vizand o crestere de 20% a cifrei de afaceri in acest an

Credit. Youtube / Godmother

AdPlayers. info

Crestere cu 120% in 2022 la Godmother, atingand nivelul pre-pandemic al cifrei de afaceri. Pe parcursul ultimelor 12 luni, agentia bucuresteana a derulat aproape 600 de proiecte si a implementat peste 100 de evenimente pentru clientii din portofoliu.

„2022 a fost un an intens, in care am simtit ca revenim la acea normalitate pe care o stiam, cu proiecte multe si diverse, care ne-au provocat sa gasim cele mai bune solutii nu numai la nivel creativ ci si la nivel de management al resurselor” a spus Valentin Vacarus, Managing Director Godmother

,,Cheia rezultatelor obtinute anul trecut rezida in combinatia de know-how, resurse, profesionalism si dedicare a echipei. Toate aceste elemente ne-au permis sa mentinem standardele de creativitate si calitate in implementarea proiectelor in acelasi timp cu atingerea obiectivului financiar propus, de a reveni la nivelul anului 2019 in ce priveste cifra de afaceri” a adaugat executivul agentiei.

Potrivit agentiei, cu 5,5 milioane de Euro cifra de afaceri, Godmother a inregistrat o crestere de 120% in 2022 comparativ cu anul precedent si isi propune ca in 2023 sa mentina trendul crescator, vizand o crestere de 20% a cifrei de afaceri in acest an.

Evenimentele in format fizic au fost predominante in 2022, dar cele in format hibrid si chiar 100% online au continuat sa reprezinte un procent considerabil din totalul proiectelor derulate. Split-ul de servicii a inclus: evenimente corporate, activari in-store, campanii CSR si de employer branding, activari de festival, evenimente online, proiecte institutionale, productii neconventionale dar si dezvoltarea de proiecte proprii.

In total, conform responsabililor de comunicare, in 2022 Godmother a colaborat cu 38 de clienti, printre acestia numarandu-se atat parteneri ai agentiei de 10 ani sau mai mult (precum Forever Living Products sau Google) , dar si parteneriate nou-semnate anul trecut (precum FERRO Novaservis Group, Adidas sau Freshful), media actuala a colaborarii dintre agentie si partenerii sai fiind de 4,5 ani si avand un trend crescator.


Anul 2022 a insemnat si o continuare a investitiei in instrumentele proprii si o consolidare din punct de vedere al echipei, Godmother avand acum 34 de membri, majoritatea seniori, care gestioneaza proiectele in numele agentiei. Strategia pentru anul 2023 include investitii suplimentare in zona de resurse si instrumente, precum si continuarea dezvoltarii echipei, prin cursuri de specializare individuale si de grup, realizate periodic.

In linie cu strategia de dezvoltare a competentelor si accesul la resurse valoroase, din aprilie 2022, Godmother a aderat la 27Names - retea profesionala care reuneste cele mai bune agentii independente de evenimente din Europa. In prezent, Godmother este implicata in derularea de evenimente la nivel european sau regional, alaturi de agentii din retea, iar Valentin Vacarus, Managing Director Godmother, este parte al grupului de lucru dedicat zonei de Talent Strategy din cadrul retelei 27Names.

Cu 24 de ani de experienta, Godmother este o agentie de publicitate peste 1000 de evenimente implementate si o echipa de profesionisti seniori pentru care implementarea impecabila, inovarea si perfectionarea constanta reprezinta standardul.

Cum a aratat anul care tocmai s-a incheiat pentru Godmother, in cifre si imagini de la unele dintre cele mai relevante proiecte, poate fi vazut in Raportul Anual 2022, disponibil pe canalul youtube al agentiei la adresa

https://www.youtube.com/watch?v=HPyzaQGLvx4&ab_channel=GodmotherAgency

Mai mult in Business, AdPlayersREPORT,


PUBLICITATE: