Agerpres raporteaza o crestere a veniturilor cu aproape 4,4%. AdPlayersREPORT 2017
Joi, 05 Ianuarie 2017


sursa. Agerpres

Cresterea veniturilor reprezinta o urmare fireasca a evolutiei Agerpres, dupa cresterea vizibilitatii continutului. Astfel, in aceeasi perioada, numarul de vizualizari a crescut cu 21,3% iar numarul vizitatorilor unici a crescut cu 24,5% de la 40k la 50k.

adplayers. Iulian Toma

Agentia de stiri Agerpres raporteaza o crestere a veniturilor proprii in 2016 cu 4,4%, comparativ cu anul 2015, arata reprezentantantii de comunicare ai agentiei de stiri, care citeaza evolutia din ultimii doi ani evolutiei agentiei (foto sus). Cresterea vine dupa un an de evolutie negativa, in care Agerpres pierdea in 2015 un procent din venituri comparativ cu 2014.

Potrivit oficialilor Agerpres, cresterea veniturilor reprezinta o urmare fireasca a evolutiei Agerpres, dupa cresterea vizibilitatii continutului. Astfel, in aceeasi perioada, numarul de vizualizari a crescut cu 21,3% iar numarul vizitatorilor unici a crescut cu 24,5% de la 40k la 50k.

„Dupa cresterea vizibilitatii si a calitatii, era aproape normal sa vina si o crestere a incasarilor. Multumesc tuturor colegilor, actuali si fosti angajati, actuali si fosti sefi, pentru munca depusa! Multumesc si clientilor si partenerilor AGERPRES, care inteleg ca putem evolua impreuna! Impreuna am adus Agentia acolo unde este acum” afirma Alexandru Giboi, director general al AGERPRES, intro comunicare remisa adplayers.

Mai mult in AdPlayersREPORT, AdPlayersREPORT 2017, Media, Presa, Agentii de Stiri,


PUBLICITATE: