Rezultatele cautarii dupa : "realitatea audienta"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Publicitatea scoasa la tabla la Limba Romana: Renault, Dacia Duster, Orange, Dove, Sprite, Omo, Banca Transilvania
Miercuri, 18 Ianuarie 2017
 Monitorizarile Academiei Romane, Institutul de Lingvistica Iorgu Iordan, la cererea CNA, pentru 12 posturi TV si 2 retele de radio, au scos in evidenta abateri privind calitatea limbii romane in programele si publicitatea audio-vizuala
Traim in Romania, si televiziunea ne ocupa tot timpul
Vineri, 16 Ianuarie 2009
Mircea Badea isi lauda puiul - ratingul emisiunii difuzate in direct la Antena 3, fata de audienta de la Realitatea Tv, insa niciodata nu spune daca il bate pe Dan Diaconescu (OTV), sau pe Capatos ( „un show pacatos”), ori ce audienta face emisiunea dimineata, la Antena 1
Varf de audienta de 606.000 telespectatori la Realitatea TV pe Alegeri Locale
Luni, 16 Iunie 2008

Cu 155.000 de telespectatori (1,4% rating), in medie, Realitatea TV s-a clasat pe locul 4 in topul audientelor la nivel urban din ziua de 15 iunie,...

Realitatea TV: Varf de audienta la alegeri de 5% - rating si de 10,1% - cota de piata in mediul urban
Luni, 02 Iunie 2008

Varful de audienta a fost atins la ora 21.50, cand la Realitatea TV erau analizate rezultatele exit-poll-ului, iar postul de stiri inregistra o audienta de 573.000 de telespectatori, in mediul urban (rating de 5% si cota de piata de 10,1%)

George Bush a adus la Realitatea TV un rating urban de 2,2% si o cota de piata de 6,8%
Miercuri, 02 Aprilie 2008
Realitatea TV a fost urmarit in medie, in data de 1 aprilie, in intervalul 18.00 - 19.00, cand postul a difuzat sosirea in Romania a presedintelui SUA, George W. Bush, de 254.000 de romani
Rapid-Steaua a fost urmarit la Realitatea Sportiva de 300.000 de oameni din mediul urban
Vineri, 21 Martie 2008
Varful de audienta al emisiunii “Realitatea sportiva” a fost atins la ora 22.56, cand 563.000 de telespectatori din mediul urban urmareau postul Realitatea TV.
The Money Channel deschide televiziunea de business
Joi, 04 Mai 2006
Brindusa Vlanga (foto), Director Vanzari The Money Channel, Realitatea TV si Director General DBV Media House spune ca telespectatorii primului post de televiziune de business sunt persoane de decizie cu venituri situate semnificativ peste venitul mediu din Romania