Zeci de angajati pleaca din Affichage Romania. Vanzarile preluate de Euromedia. Exclusiv adplayers.
Luni, 25 Iulie 2016

sursa foto: Affichage.ro

Furnizor de media OOH de 5-6 milioane de euro pe an, activitatile Affichage Romania vor fi preluate de o echipa Euromedia, potrivit unor surse adplayers din piata de media.

adplayers. Iulian Toma

Zeci de angajati Affichage Romania, din informatiile adplayers peste 30, se despart de compania de outdoor. Furnizor de media OOH de 5-6 milioane de euro pe an, sarcinile echipei Affichage Romania, asa cum o stiati pana saptamana trecuta, vor fi preluate de o echipa Euromedia, potrivit unor surse adplayers din piata de media.

Contactati telefonic de catre adplayers, reprezentantii Affichage nu au confirmat dar nici nu infirmat preluarea activitatilor de catre managementul Euromedia.

Un alt colos de 13-15 milioane de euro pe piata de outdoor, grupul de companii Euromedia (si betacons) este condus de fostul Pro TV si mai apoi Realitatea Catavencu - Sorin Enache. Controlat de omul de afaceri Sebastian Ghita, potrivit informatiilor din piata, Euromedia si Affichage se alatura astfel un grup de media outdoor si televiziune estimat de adplayers la 30-32 milioane de euro, aproximativ 10% din piata de media.

Pe langa Affichage Romania si grupul Euromedia (inclusiv Betacons) afaceri care, din estimarile adplayers, cumuleaza 20-22 milioane de euro in publicitatea stradala si la Metrou, potrivit informatiilor din piata de media, Sebastian Ghita mai controleaza si afacerea de media tv de aproximativ 8-10 milioane de euro pe an a postului de televiziune Romania TV.

Din informatiile de pana la aceasta ora, Euromedia Romania si Affichage Romania trec printr-o consolidare oarecum de asteptat in vanzarile si managementul unor companii detinute de parteneri apropiati dar discreti in comunicarea publica.

Pana la ora publicarii materialului (12.00) reprezentantii Affichage nu au trimis adplayers nicio comunicare oficiala.

Mai mult in OOH, Media, 


PUBLICITATE: