(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Traducere a cartilor lui Wally Olins pentru publicul din Romania nu poate fi decāt de folos specialistilor din companii dar si noua, consultantilor īn domeniu. Poate īn curānd vom vorbi cu totii aceeasi limba, a mai afirmat Liute.
De la intrarea īn Uniunea Europeana, Romānia si afacerile romānesti fac branding, dar nu suficient de mult si sunt convins ca vor resimti lipsa lui īn mod dureros, cel putin cele care vor supravietui urmatorilor doi sau trei ani, este de parere Stefan Liute. Īmi doresc ca brandingul sa nu mai reprezinte doar un teren exotic si trendy pentru marketingul romānesc ci unul de importanta strategica īn dezvoltarea si consolidarea afacerilor.
"Despre Brand" a aparut īn editura Comunicare.ro, are 232 de pagini si un pret de coperta de 20 de lei (noi). Titlul a fost lansat saptamāna trecuta la Libraria Carturesti, īn prezenta unui public format din specialisti īn comunicare, ziaristi, profesionisti īn branding si studenti.AdPlayersFile
Wally Olins este co-fondator al firmei Wolff Olins, lider īn identitatea de corporatie, si consultantul īn identitate si branding al unor companii precum Orange, 3i, Akzo-Nobel, BT, Repsol, Q8, Tata, Prudential, British Telecom, Guiness, Renault sau Volkswagen, dar si al unor organizatii ca Metropolitan Police (Politia Londrei) si Guvernul Portugaliei.
Stefan Liute este Strategy Director la Grapefruit (www.grapefruit.ro), o agentie romāneasca de consultanta si creatie pentru branding, cu birouri īn Iasi si Bucuresti. Portofoliul Grapefruit include peste 100 de clienti din 13 tari, pe 4 continente, printre care se numara Abbott Laboratories, Antibiotice, Dacia, Vodafone, HP Romānia, Gāndul, Eli Lilly, OTP Bank, British Council, International Corporate and Brand Identity Centre (Marea Britanie) si DDB San Francisco (SUA).
