Wally Olins: ""Despre brand" demistifica brandingul"
Duminca, 18 Februarie 2007

Wally Olins: Despre brand demistifica brandingul

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Wally Olins: Despre brand demistifica brandingul„ „Despre Brand” demistifica brandingul. (Titlul n.r.) explica cum functioneaza brandurile, de ce le iubim si de ce influenta lor va creste”, a afirmat, pentru AdPlayers, Wally Olins (foto), autorul cartii “Despre Brand", aparuta în traducerea lui Stefan Liute, Strategy Director la Grapefruit.   Autorul a fost  prezent la lansarea editiei în limba româna a cartii sale (titlul original: On Brand) „Am început lucrul la a o doua traducere a unei carti scrise de Wally Ollins pentru ca mi-au cerut-o atât editura Comunicare.ro cât si autorul, în persoana”, a declarat Stefan Liute, Strategy Director la Grapefruit. „Este a doua experienta de lucru pe cartile lui Olins, prima fiind traducerea cartii „Noul ghid de identitate Wolff Olins”, lansata în primavara lui 2004.

“Traducere a cartilor lui Wally Olins pentru publicul din Romania nu poate fi decât de folos specialistilor din companii dar si noua, consultantilor în domeniu. Poate în curând vom vorbi cu totii aceeasi limba”, a mai afirmat Liute.

„De la intrarea în Uniunea Europeana, România si afacerile românesti fac branding, dar nu suficient de mult si sunt convins ca vor resimti lipsa lui în mod dureros, cel putin cele care vor supravietui urmatorilor doi sau trei ani”, este de parere Stefan Liute. „Îmi doresc ca brandingul sa nu mai reprezinte doar un teren exotic si trendy pentru marketingul românesc ci unul de importanta strategica în dezvoltarea si consolidarea afacerilor”.

"Despre Brand" a aparut în editura Comunicare.ro, are 232 de pagini si un pret de coperta de 20 de lei (noi). Titlul a fost lansat saptamâna trecuta la Libraria Carturesti, în prezenta unui public format din specialisti în comunicare, ziaristi, profesionisti în branding si studenti.

AdPlayersFile

Wally Olins este co-fondator al firmei Wolff Olins, lider în identitatea de corporatie, si consultantul în identitate si branding al unor companii precum Orange, 3i, Akzo-Nobel, BT, Repsol, Q8, Tata, Prudential, British Telecom, Guiness, Renault sau Volkswagen, dar si al unor organizatii ca Metropolitan Police (Politia Londrei) si Guvernul Portugaliei.

Stefan Liute este Strategy Director la Grapefruit (www.grapefruit.ro), o agentie româneasca de consultanta si creatie pentru branding, cu birouri în Iasi si Bucuresti. Portofoliul Grapefruit include peste 100 de clienti din 13 tari, pe 4 continente, printre care se numara Abbott Laboratories, Antibiotice, Dacia, Vodafone, HP România, Gândul, Eli Lilly, OTP Bank, British Council, International Corporate and Brand Identity Centre (Marea Britanie) si DDB San Francisco (SUA).

Wally Olins: Despre brand demistifica brandingul

PUBLICITATE: