(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Traducere a cartilor lui Wally Olins pentru publicul din Romania nu poate fi dect de folos specialistilor din companii dar si noua, consultantilor n domeniu. Poate n curnd vom vorbi cu totii aceeasi limba, a mai afirmat Liute.
De la intrarea n Uniunea Europeana, Romnia si afacerile romnesti fac branding, dar nu suficient de mult si sunt convins ca vor resimti lipsa lui n mod dureros, cel putin cele care vor supravietui urmatorilor doi sau trei ani, este de parere Stefan Liute. mi doresc ca brandingul sa nu mai reprezinte doar un teren exotic si trendy pentru marketingul romnesc ci unul de importanta strategica n dezvoltarea si consolidarea afacerilor.
"Despre Brand" a aparut n editura Comunicare.ro, are 232 de pagini si un pret de coperta de 20 de lei (noi). Titlul a fost lansat saptamna trecuta la Libraria Carturesti, n prezenta unui public format din specialisti n comunicare, ziaristi, profesionisti n branding si studenti.AdPlayersFile
Wally Olins este co-fondator al firmei Wolff Olins, lider n identitatea de corporatie, si consultantul n identitate si branding al unor companii precum Orange, 3i, Akzo-Nobel, BT, Repsol, Q8, Tata, Prudential, British Telecom, Guiness, Renault sau Volkswagen, dar si al unor organizatii ca Metropolitan Police (Politia Londrei) si Guvernul Portugaliei.
Stefan Liute este Strategy Director la Grapefruit (www.grapefruit.ro), o agentie romneasca de consultanta si creatie pentru branding, cu birouri n Iasi si Bucuresti. Portofoliul Grapefruit include peste 100 de clienti din 13 tari, pe 4 continente, printre care se numara Abbott Laboratories, Antibiotice, Dacia, Vodafone, HP Romnia, Gndul, Eli Lilly, OTP Bank, British Council, International Corporate and Brand Identity Centre (Marea Britanie) si DDB San Francisco (SUA).
