“Ultima agentie idealista" isi numeste Managing Director la 7 ani de la prima campanie.
Marti, 16 Aprilie 2013

( adplayers, Iulian Toma ) Robert Tiderle numeste Managing Director la Papaya. Daniel Gavrila devine Managing Director la Papaya Advertising. “Ultima agentie idealista”, dupa cum o numeste insusi noul manager, infiinteaza pozitia de conducere la 7 ani de la prima campanie.

 “Inainte de orice, cred ca este important sa spunem de ce Daniel “devine” si  nu “preia” functia de Managing Director la Papaya. Pentru simplul motiv ca aceasta functie nu exista inainte de venirea lui”, spune Robert Tiderle (foto, dreapta), “noul” director de creatie al agentiei, dupa cum se autointituleaza oarecum ironic, decizia finala dintotdeauna a creatiei si strategiei Papaya.

“Daniel nu inlocuieste pe nimeni si nu preia niste indatoriri de la cineva din Papaya. Practic, agentia va intra intr-o noua dimensiune, la fix 7 ani de la prima campanie semnata. Impreuna vom incerca sa cream un nou tip de agentie, un mod de a face lucrurile care sa nu poata fi  incadrat usor intr-o categorie existenta in acest moment in industrie. Iar asta nu se poate realiza decat daca ai langa tine cei mai buni oameni si un proces intern a carui eficienta nu se traduce in bani, ci in bucuria fiecaruia de a lucra la Papaya, pentru proiecte care ne plac si pentru oameni care ne plac”, a mai spus Tiderle.

"Papaya lui Robert este, cred, ultima agentie idealista din Romania” spune Daniel Gavrila (foto, stanga), noul director general al Papaya Advertising. “Are candoare, putere si incredere in propriile forte. Are oameni care tin unii la altii si care nu vin la un biet servici. Papaya are principii si crede in cauze. Crede in constructii pe termen lung si stie cum sa spuna o poveste. Papaya nu crede in ipocrizie ca mijloc de comunicare si nici in mediocritate ca metoda de a prospera. Sunt incantat.” 


PUBLICITATE: