Q Research (The Group) face studii Online
Luni, 17 Decembrie 2007

( AdPlayers.ro, Irina Toma )

Compania de cercetare de piata Q Research (Thegroup) face studii online de tip Focus Group Interview (FGI). Conform reprezentantilor companiei membre Thegroup, instrumentul este lansat in parteneriat cu Geminus Research, subsidiara din Romania a companiei poloneze de cercetare de piata Gemius SA.

Autorii instrumentului sustin ca studiile FGI sunt cercetari calitative ce furnizeaza informatii detaliate despre preferintele si opiniile utilizatorilor de internet, despre atitudinile si perceptiile repondentilor fata de un anumit produs, brand sau web site. Studiile sunt utile in special in evaluarea creatiilor publicitare, a materialelor promotionale sau a oportunitatii de a lansa produse noi. 

“Cresterea gradului de penetrare a internetului, ne –a determinat sa avem in vedere metoda online de cercetare ca una dintre cele mai adecvate solutii in studierea comportamentului targetului tanar si educat”, declara Marius Gheorghe, Managing Partner, Q research.

Subsidiara a Gemius SA, compania Gemius Research opereaza incepand cu 2005 pe piata din Romania, oferind toate produsele Gemius.

Specializata in realizarea de studii de piata calitative si cantitative, Q research este agentie de cercetare, membra a holdingului thegroup.

PUBLICITATE: