Peste 1100 De Magazine Partener Profi, la sfarsitul lunii martie 2023
Luni, 03 Aprilie 2023

 

“Acest model de afacere este ideal pentru cine doreste sa devina antrepenor. Modelul este deosebit de apreciat, implica riscuri financiare minime si te poti bucura inca de la inceput de vizibilitate in piata, de un pool de clienti fideli, de strategiile de marketing precum si de celelalte avantaje oferite de o mare retea de retail,” declara Magda Amarie, Directorul Operational care coordoneaza activitatea magazinelor Partener Profi

AdPlayers. info

Un nou salt marcheaza finalul lunii martie la Profi: depasirea numarului de 1100 de magazine Partener, anunta compania.

“Acest model de afacere este ideal pentru cine doreste sa devina antrepenor. Modelul este deosebit de apreciat, implica riscuri financiare minime si te poti bucura inca de la inceput de vizibilitate in piata, de un pool de clienti fideli, de strategiile de marketing precum si de celelalte avantaje oferite de o mare retea de retail,” declara Magda Amarie, Directorul Operational care coordoneaza activitatea magazinelor Partener Profi.

“Faptul ca oferim magazine la cheie, cu toate investitiile facute deja in amenajarea spatiului, mobilier, echipamente si totodata platim cheltuielile curente de functionare explica de ce sistemul nostru este considerat atat de atractiv incat, in zone precum Oltenia si Moldova, peste 95% dintre magazinele Profi sunt acum gestionate de Parteneri.”

Odata cu modificarea strategiei sale, in 2020, Profi si-a indreptat atentia catre identificarea unui numar mai mare de parteneri care sa-i gestioneze magazinele. De atunci, au fost identificati peste 700 si procesul continua. In urmatoarele 12 luni, Profi intentioneaza sa identifice inca 500 de Parteneri la nivel national. Pana la sfarsitul anului 2024, 99% din magazinele retelei urmeaza sa fie gestionate de Parteneri.

Sistemul presupune ca Partenerul sa isi infiinteze o societate comerciala si sa angajeze personalul necesar pentru operarea magazinului la standardele stabilite de PROFI, cel mai adesea fiind vorba chiar de personalul existent la momentul preluarii. Pentru serviciile de management si operare a magazinului, PROFI ofera Partenerului un buget garantat lunar, un comision lunar din vanzari si un bonus anual. In functie de performanta, Partenerul isi poate influenta in mod direct castigurile lunare si poate ajunge la venituri similare cu cele ale unei pozitii de senior management.

“Cand mi-am inceput activitatea in Profi, nu eram la curent cu acest model de business. Cand am aflat de aceasta oportunitate, mi-am zis ca e momentul sa fac pasul catre urmatoarea etapa. Cand am preluat primul magazin, stiam tot ce inseamna Profi, beneficiind de training si suport pentru a acumula tot know-how-ul necesar, astfel crescandu-mi sansele de a putea gestiona aceasta afacere”, spune Elena Stangu. 

“In cei sapte ani de parteneriat, am invatat mult, m-am dezvoltat mult si stiu acum ce inseamna sa ai afacerea proprie, sa conduci oameni. Ca Partener, am responsabilitate fata de angajatii  mei.  Mereu caut metode noi sa-mi motivez echipa, avand grija de fiecare in parte. Am angajati cu care lucrez inca de cand am preluat primul magazin ca Partener. Mi-am creat echipe bune, singura nu as fi reusit sa ma dezvolt. Am doua magazine deja si ma gandesc sa mai iau unul in viitor. Sunt foarte multumita si Profi m-a ajutat mult, fiindu-mi mereu alaturi,” spune ea cu mandrie.

Cu 28.000 de angajati in 1.654 de magazine proprii si Partener prezente in 795 de localitati urbane si rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din Romania. PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO si PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale retelei, desfac o gama de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienti care isi fac zilnic cumparaturile in aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din Romania. Cifra de afaceri a retelei, de 11,6 miliarde lei, plaseaza compania pe locul trei in retailul romanesc.

Mai mult in Campanii, Retail, Business


PUBLICITATE: