Mestesukari de publicitate. Green a mesterit 450.000 EUR pe 2010.
Miercuri, 04 Mai 2011
 (AdPlayers, Iulian Toma)

Agentia Green Colectiv „a mesterit” din productie si publicitate 450.000 EUR pe 2010, daca ar fi sa intram in registrul „mestesukar” al celui mai recent proiect, "Romano Cher-Casa Romilor".

Estimate de AdPlayers la un buget cuprins intre 40-50.000 EUR, Green a realizat creatia, strategia si productia pentru 3 spoturi tv si 6 spoturi radio pentru proiectul ce are ca scop revalorizarea mestesugului traditional si reintroducerea mestesugarului de etnie roma pe piata muncii.

„Este un proiect realizat de KCMC si cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013”, a declarat pentru AdPlayers, Paul Gusa, new business director al companiei de publicitate. „Lucram din decembrie, intreaga comunicare urmand sa se incheie la sfarsitul anului viitor”.

Infiintata in 2010, pe langa „Romano Cher-Casa Romilor” pentru KCMC, agentia Green Colectiv mai are in portofoliu proiecte de comunicare si productie pentru Domeniile Ostrov, Whirpool, Sapte Spice, Forum CA, Euroweb, Petrom, Lafarge, emag si altii.

Green

Anul infiintarii: 2010

Servicii: productie, publicitate

Cifra de afaceri 2010: 450.000 euro

Clienti: KCMC, Domeniile Ostrov, Whirpool, Sapte Spice, Forum CA, Euroweb, Petrom, Lafarge, emag.


PUBLICITATE: