Idei proaspete in dosarele Graffiti BBDO
Marti, 10 Mai 2005

( AdPlayers.ro ) Campania de imagine pentru revista “Dosarele Istoriei”, semnata de Graffiti BBDO are pe langa campania de print si o executie TV. Aceasta este difuzata, dupa cum ne spun reprezentantii agentiei in perioada aprilie – mai pe Realitatea TV si MTV, dezvoltand conceptul “istoria pe scurt”,lansat in urma cu doua luni pentru print si radio.

Idei proaspete in dosarele Graffiti BBDO Potrivit agentiei, revista “Dosarele Istoriei” dezbate momentele esentiale ale istoriei secolului XX, cu accent pe personajele-cheie. Conceptul creativ a decurs chiar din specificul revistei: istoria pe scurt, obiectivul campaniei fiind sporirea notorietatii publicatiei si cresterea numarului de cititori in paralel cu atragerea publicului tanar, interesat de cultura si documentare. Spotul TV transmite mesajul “istoria pe scurt” facand referire la cel mai devastator conflict armat al secolului XX - cel de al doilea razboi mondial. Cei 6 ani de conflict sunt “rezumati” in 6 secunde, fiind punctate sonor momentele esentiale: inceputul razboiului -1939, atacul de la Pearl Harbour - 1941, debarcarea in Normandia – 1944 si cucerirea Berlinului de catre rusi – 1945, toate fiind prinse si vizual  ca intr-un ceas digital al istoriei. Idei proaspete in dosarele Graffiti BBDO

Campania Dosarele Istoriei continua cele trei machete de presa (“Hitler”, “Lenin” si “Mao”) si mai contine un spot radio de 15 secunde.

La realizarea campaniei “Dosarele Istoriei” au contribuit Mircea Suciu – reprezentantul revistei “Dosarele Istoriei” si “armata” de la Graffiti BBDO formata din Adrian Preda - Director Creatie, Mihai Gongu  - Copywriter, Cristina Panaitescu – Art Director, Monica Garbur - A/V Producer. Media a fost lasata in grija lui Cristian Mucichescu, Media Manager. Media Direction - agentia de media din grupul BBDO Romania.


PUBLICITATE: