GroupM lanseaza INCA, platforma de influencer marketing WPP de automatizare data-driven bazata pe AI. Costin Cocioaba, INCA Romania, Lead.
Miercuri, 20 Octombrie 2021

 

Credit. WPP / GroupM 

Costin Cocioaba, INCA Romania, Lead: ,,INCA ofera neutralitate si planificare, precum si un proces de implementare mult mai usor, prin folosirea tehnologiei in toate etapele unei campanii, de la zona de discovery, pana la amplificare si raportare integrata si in timp real, toate acestea in premiera pentru piata din Romania”

AdPlayers. info

GroupM Romania, liderul global de management al investitiilor in media si parte din WPP Group, lanseaza INCA, o platforma inovatoare dedicata managementului campaniilor cu influenceri, in premiera in Romania. Costin Cocioaba este INCA Romania Lead.

Coordonatorul INCA in Romania, Costin Cocioaba, are o experienta de 20 de ani in marketingul digital, dintre care 10 ani in marketingul realizat cu ajutorul creatorilor de continut, el insusi fiind unul dintre acestia, de mai bine de 15 ani. Costin a ocupat pozitii de leadership in companii de top din Romania, precum ProTV, Bakers Digital Communication, Thinkdigital sau 2Performant.

“Piata de influencer marketing din Romania are nevoie de solutii bazate pe tehnologie, precum cele oferite de INCA, prin care sa adreseze acele intrebari la care clientii nu gasesc intotdeauna un raspuns: cine sunt influenceri potriviti pentru o campanie, care este audienta acestora si ce o face relevanta pentru anumite produse sau servicii, cum se pot amplifica rezultatele unei campanii si cine isi asuma obiectivele acesteia, etc. “ a spus Costin Cocioaba, INCA Romania Lead.

,,In tot acest univers, INCA ofera neutralitate si planificare, precum s i un proces de implementare mult mai usor, prin folosirea tehnologiei in toate etapele unei campanii, de la zona de discovery, pana la amplificare si raportare integrata si in timp real, toate acestea in premiera pentru piata din Romania” a adaugat Costin Cocioaba.



Romania, a doua piata din CEE, dupa Polonia, in care WPP lanseaza INCA

Romania este a doua piata din CEE, dupa Polonia, in care WPP lanseaza INCA, o platforma de care poate beneficia orice client din piata si care va oferi suport tuturor agentiilor de media, creatie si PR din cadrul WPP Group. INCA deruleaza deja, cu succes, campanii de content marketing in parteneriat cu agentiile din Grup, in alte 25 de piete in care opereaza WPP, precum UK, Olanda, Germania, Polonia, USA, Canada, India, China sau Noua Zeelanda.

INCA a fost dezvoltata ca o necesitate pentru clientii agentiilor din cadrul Grupului, dar si ca urmare a cresterii vizibile si sustinute a pietei de influencer marketing din utimii ani, in contextul in care influencerii sunt un canal de  comunicare ce nu lipseste din majoritatea campaniilor integrate.

Potrivit companiei, platforma da viata povestilor brandurilor identificand cei mai potriviti creatori de continut si influenceri din Romania si nu numai, pentru fiecare cerere in parte. Modelul INCA va permite clientilor locali maximizarea investitiei prin folosirea tehnologiei, a automatizarilor, a scalarii si a amplificarii mesajului in mediul online, garantand obtinerea obiectivelor stabilite.

Cum functioneaza INCA?

Orice campanie care foloseste serviciile INCA incepe cu o selectie data-driven a influencerilor care au audienta si afinitatile potrivite mesajelor, produselor si serviciilor clientilor, dar si cu aplicarea unui nivel de brand safety prin folosirea tehnologiei si inteligentei artificiale.

Pe langa acestea, capacitatile avansate oferite de INCA se extind si in zone de amplificare a continutului, clientii putand beneficia, la cerere, de servicii de content boost, content extend – pentru cresterea vizibilitatii si engagement-ului campaniilor in zona de publishing online - social commerce si cross-channel creative – prin distributia continutului in OTT si CTV (smart TV).

Principalele responsabilitati din noua pozitie sunt legate de consolidarea platformei INCA pe piata locala si crearea de produse si solutii bazate pe date si inteligenta artificiala care sa raspunda eficient nevoilor de business ale clientilor, atunci cand vine vorba de includerea creatorilor de continut si a influencerilor in mixul de comunicare.

INCA: influencer marketing WPP Group

INCA este o platforma digitala globala care expune, cu ajutorul creatorilor de continut, mesajele, produsele sau serviciile companiilor la publicul specific al acestora, de pe toate canalele adresabile in social media, prin utilizarea tehnologiei, a datelor proprietare si inteligentei artificiale. INCA ofera servicii de influencer marketing focusate pe neutralitate, planning, automatizare si rezultate pentru clienti din 26 de piete ale WPP Group din America de Nord, Europa, Asia Pacific, America Latina si Orientul Mijlociu, printre care si Romania.

GroupM este lider-ul global de management al investitiilor in media, care gestioneaza peste 60 miliarde USD in investitii anuale de media, prin intermediul agentiilor Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence, m/SIX si Xaxis. Portofoliul GroupM include Data&Technology, Investitii si Servicii, toate unite sub umbrela noii ere media in care comunicarea aduce valoare adaugata omenirii. Prin eficientizarea beneficiilor de volum, compania inoveaza, se diferentiaza si genereaza valoare sustenabila pentru clientii din toata lumea.

Mai mult in Business, Influencers, Ambasadori de Brand


PUBLICITATE: