Gabriela Lungu, The Practice: 1,2 Mil. EUR pe 2010, si "ne-am mentinut, in ceea ce priveste cifrele"
Joi, 14 Aprilie 2011

The Practice, Echipa. Aprilie 2010 

(AdPlayers, Iulian Toma)

„In 2010, ne-am mentinut, in ceea ce priveste cifrele”, a afirmat Gabriela Lungu (foto), - Managing Partner al agentiei The Practice, vorbind despre cifra de afaceri pe anul trecut a companiei de relatii publice : 1,2 Mil. EUR pe 2010, in crestere de la 1,1 Mil. EUR in 2009.

„Suntem multumiti de acest rezultat - este cel pe care ni l-am propus. Ne-am setat ca 2010 sa fie un an al produsului, si nu al cifrelor. Iar produsul a excelat, dandu-ne foarte mari satisfactii”, explica managerul companiei. Oficialii agentiei nu au dezvaluit veniturile totale ale agentiei din serviciile proprii si sau intrermediere (revenue).

Infiintata in 2006, The Practice ii are ca parteneri pe Stefan Iordache 50%, Gabriela Lungu 40%, Oana Bulexa 5%, Roxana Dumitru 5%. Compania de PR are o de 13 consultanti dedicati clientilor + 3 oameni pe administrativ, si lucreaza in general ca agentie de PR full service pentru majoritatea clientilor - corporate si marketing PR, comunicare interna si externa.

Printre clientii pentru care agentia lucreaza astfel se numara Carpatcement, Hochland, Phoenix/Gusto, Starbucks, Cord Blood Center, Eurocopter. Exista si clienti pentru care agentia lucreaza pe proiecte sau livreaza si alte servicii. Printre aceste exceptii se numara Carpatcement si Starbucks pentru care agentia ofera si alte servicii (creatie, media), in timp ce pentru GSK lucreaza pe  Marketing PR (nu si corporate), ssau in cazul Avon – PR pentru proiectul de aniversare a 125 de ani.

Gabriela Lungu spune ca The Practice a semnat cu mai multi clienti noi care au ales agentia nu neaparat in urma unei licitatii. „Cand tragem linia, 2010 a fost un an foarte bun”, adauga managerul agentiei, care mai afrima ca in ultimele 6 luni agentia a castigat clienti cum sunt Smartree, TeachTeam, VES, RMGC, Avon, sau GSK.

Despre anul in curs? „Estimam ca in 2011 vom inregistra o crestere si ca serviciile de comunicare online vor ajunge la cca. 15% din veniturile agentiei”, segment despre care Lungu spune ca peste 50% dintre clientii agentiei au apelat in ultimele 6 luni la The Practice pentru astfel de servicii. „Uitandu-ne la campaniile nominalizate la SABRE, 4 din 5 au componenta de social media (2 din ele fiind finaliste chiar la social media/ blogger outreach)” conchide ea.

AdPlayersPROFILE PR

The Practice,

Pozitionare: agentie de relatii publice full service

Infiintata in 2006.

Asociati: Stefan Iordache 50%, Gabriela Lungu 40%, Oana Bulexa 5%, Roxana Dumitru 5%.

Echipa: 13 consultanti dedicati clientilor + 3 oameni pe administrativ.

Cifra de afaceri: 2010:  1.2 mil. euro;

Cifra de afaceri 2009: 1.1 mil. euro

Clienti castigati in ultimele 6 luni: Smartree,  TeachTeam, VES, RMGC, Avon, GSK


Portofoliu:  

Agentie de PR full service pentru majoritatea clientilor (corporate si marketing PR, comunicare interna si externa).

Carpatcement 

Hochland,

Phoenix/Gusto,

Starbucks,

Cord Blood Center,

Eurocopter etc.


Exceptii de portofoliu de servicii oferite:

Carpatcement: PR full service, si alte servicii (creatie, media)

Starbucks: PR full service, si alte servicii (creatie, media)

GSK -  Marketing PR (nu si corporate)

Avon - PR, aniversarea de 125 de ani

 
Mai mult in AdPlayersREPORT, PR


PUBLICITATE: