Cu 1,3 Mil. de euro din piata OOH in 2009, Elevate si Sugar Media vor mai mult cu Indoor Partnership
Vineri, 29 Ianuarie 2010

 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Companiile de publicitate indoor Elevate si Sugar Media vor mai mult din piata de profil cu Indoor Partnership, un pol de media care deruleaza campanii nu numai in cele doua retele proprii ci si in cele apartinand altor parteneri din industria de profil care vor sa fie reprezentati. Cu un business cumulat de aproximativ 1,3 Mil. EUR in 2009, Elevate a inregistrat anul trecut aproape 400.000 EUR, iar Sugar in jur de 900.000 EUR.

 „A fost o perioada destul de lunga in care ne-am cunoscut si am vazut cum lucreaza companiile noastre. Am ajuns la concluzia ca putem face aceasta alianta strategica si acest pol de media Indoor Partnership”, explica Tudor Maxim (foto sus), managerul si fondatorul Elevate. „Polul Indoor Partnership este format in principal din  retelele Elevate si Sugar, iar in ultima perioada am atras deja alte doi retele noi, in liceee si spitale si clinici. De curand, am primit si alte cateva propuneri de la alte companii care intentioneaza sa faca vanzare exclusiva  prin Indoor Partnership”.

Constantin Caciur (foto), celalalt initiator al Indoor Partnership, si totodata managerul Sugar Media, spune ca "apropierea intre cele doua companiii a venit dupa aproape sase luni, timp in care ne intalneam in diverse imprejurari. Asa am ajuns la concluzia ca avem medii de publicitate care se completeaza, si ca unirea lor nu poate decat sa aduca un avantaj de reprezentare pe piata de media".

Ambele companii construiesc si proiecte speciale pe toate mediile pe care le gestioneaza. Este vorba de mii de puncte de expunere. Numai in reteaua Elevate se gasesc peste 6000 de astfel de locatii, la care se adauga alte cateva mii ale partenerilor de la Sugar Media cu spatii de la mall-uri pana la centre comerciale.

„Prin Indoor Partnership derulam deja campanii integrate administrate de cate un account pe fiecare retea”, explica Tudor Maxim, modul de functionare. „In principiu vorbim atat de obiective comune pe Indoor Partnership de maximizare a veniturilor din publicitatea indoor, cat si de obiective pe fiecare companie”.


PUBLICITATE: