Alin Zainescu a parasit The Group dupa 300.000 EUR pentru New Media, estimand inca 1 Milion EUR in grup, din publicitatea online pe 2007
Miercuri, 16 Iulie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

"Am decis sa vand si restul de actiuni pentru ca am alte planuri de viitor", a afirmat, pentru AdPlayers, Alin Zainescu, Fondator si fost Managing Partner la New Media, agentia cu activitate pe Internet, de care s-a despartit de curand. El motiveaza plecarea de la New Media prin faptul ca o data la 2-3 ani, trage linie si porneste sau regandeste initiativele antreprenoriale de la zero.

"New Media este un proiect, din 2002, la care ulterior mi s-a alaturat si Ciprian (Stavar n.r.) atunci cand ne-am alaturat The Group, ca sa crestem si business-ul lor si al nostru", spune fostul partener al agentiei cu servicii  de comunicare online.

Parte a The Group, Zainescu mai controla in New Media 25% din agentie, dupa ce, in urma cu un si jumatate, holdingul controlat de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola intra cu 50% in compania in care, tot atunci, Ciprian Stavar mai avea inca 25%.

Stavar se alatura companiei, practic, in momentul in care New Media a batut palma cu The Group, insa a parasit-o cu cateva luni mai devreme inaintea fondatorului. Partenerul lui Zainescu explica atunci despartirea de New Media din ratiuni personale de relocare, alaturi de familia pe care o avea stabilita in Sibiu.

300.000 EUR pe 2007, si peste 1 Milion EUR, media online

Intrebat de catre AdPlayers la cat s-a ridicat business-ul pe anul trecut al agentiei New Media, Zainescu spune ca este mai putin importanta cifra de afaceri a unei companii intr-o structura de grup in care clientii urmaresc serviciile asigurate de entitati cu diverse expertize, de la dezvoltare, creatie si pana la media.

"Sunt date publice, usor de verificat la Ministerul de Finante, n-as vrea sa gresesc dand o cifra inexacta, dar anul trecut New Media a depasit 300.000 EUR", a mai precizat el, subliniind ca cifra de afaceri este rezultatul proiectelor dezoltate de companie, serviciile de media fiind asigurate de alte companii din grup.

"Daca vorbim de bannere si media clasica Online in grup, ea s-a situat undeva la peste 1 Milion EUR, cifra cu care cred ca a fost primul sau al doilea client de publicitate pentru regiile de vanzare pe Internet", explica el aportul mediei online in ecuatia afacerii intregului holding.

Zainescu  a evitat sa spuna cu cati bani a ramas dupa vanzarea New Media la The Group, dar spune ca a lasat in urma un business cu o crestere de cel putin 30%  pe prima jumatate a lui 2008, fata de aceeasi perioada a anului precedent, cu o echipa si proceduri de lucru, chiar daca o parte din afacere isi poate modifica structura.

Facand o paranteza, fostul partener New Media mai afirma ca, pe viitor, serviciile de media online se vor derula cel mai probabil prin New Media, urmand ca cele de dezvoltare de proiecte, strategie si creatie sa fie facute de Navidoo, a doua companie cu activitate pe Internet din cadrul holdingului The Group pe care au fost transferate resurse umane in acest sens.

Revine in servicii Online si nu exclude un business offline

Intrebat care sunt planurile la viitor, Alin Zainescu spune ca "sunt destul de multe planuri, dar cel mai probabil din toamna undeva in octombrie". 

"Voi reveni in Internet cel mai probabil in zona de servicii", sustine el. "Vorbim tot de Online dar nu de o agentie, insa am in vedere si alte planuri Offline", afirma fostul partener New Media, fara sa deconspire urmatorii pasi in initiativa antreprenoriala.

Zainescu este si fondatorul comunicatedepresa.ro, independent de New Media si pe care il deruleaza pe o alta companie, proiect online despre care spune ca incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de aproximativ 80.000 -90.000 EUR net, la care se adauga TVA ( aproximativ 100.000 EUR, estimare AdPlayers).

Managerul comunicatedepresa, crede ca va pastra sau chiar va depasi tendinta de evolutie pozitiva anuala a proiectului independent de New Media care, de la an la an, a crescut cu aproximativ 40%. 

 


PUBLICITATE: