A facut 100 Milioane EUR pentru clienti prin afiliere. Marius Pahomi intr-un selfie fericit cu vanzarile
Miercuri, 26 Noiembrie 2014

Echipa de vanzari a lui Marius Pahomi, intr-un selfie fericit.


adplayers. Iulian Toma

Afacerile online prin afiliere sunt responsabile de afaceri de sute de milioane de euro. Intr-o piata in care fiecare magazin sau retailer pune prêt pe vanzarile online, aproape fiecare jucator relevant si-a facut pripriul sistem de vanzare prin afiliere. Iar eforturile nu au fost in zadar.

“Cel mai puternic argument in favoarea marketingului afiliat este chiar felul in care acesta functioneaza: advertiserul plateste la rezultate, nu doar promovarea in sine” explica pentru adplayers Marius Pahomi, de la Conversion, compania din spatele afilierilor Profitshare.

Numai Profitshare a generat vanzari de aproape 100 de milioane de euro de la infiintare si pana in prezent. Mai exact 415 milioane lei, din care doar in anul 2014 a reprezentat vanzari de aproape 134,1 Milioane lei. Si anul nu s-a incheiat inca.

De la 5% la ..12%

De la comisioane online relativ modeste de 5% din valoarea vanzarilor, la cele de pana la 10% in cazul eMAG, Flanco, Banca Transilvania, Libris, TinaR sau YellowStore, procentele care raman in buzunarul partenerului online pot atinge si valori de pana la 12% (Kurtmann).

 “Exista cateva semnale puternice care indica o adoptie din ce in ce mai raspandita a marketingului afiliat in strategiile business-urilor” adauga Pahomi. “Anul acesta jucatori importanti precum Banca Transilvania si TinaR au apelat la marketingul afiliat. Implicarea advertiserilor intr-un program de afiliere a crescut si am inceput sa vedem o lupta a lor pentru atentia comunitatii de afiliati ce ii promoveaza”

Plata la rezultate

Cu o crestere rapida in ultimii ani, povestea isi are cheia succesului in vanzarile pe care le face parteneruil online. Cu alte cuvinte: vinzi - faci bani, nu vinzi – nu primesti nimic. Proiectele speciale ca Black Friday cresc si ele vanzarile prin afiliere.

“Daca vorbim concret de Black Friday, acesta capata o semnificatie din ce in de mai mare in afiliere. Am observat de la an la an o crestere foarte mare a vanzarilor mijlocite de afiliati pe durata acestor promotii” spune Pahomi.

Numai in 2014, Black Friday a generat vanzari de aproape 10 Milioane euro (40 Milioane lei) doar in primele 3 zile de reduceri, in crestere cu aproape 150% comparativ cu anul trecut (15 Milioane lei).

 Mai mult in Interactive, adplayers report


PUBLICITATE: