White Image integreaza campaniile de email marketing cu Google Analytics
Joi, 11 Decembrie 2008
 (AdPlayers.ro, Irina Toma)

White Image Loyalty Solutions introduce pe platforma proprie de email marketing, un nou instrument de masurare a performantei. Acesta permite integrarea cu usurinta a rapoartelor de analiza a eficientei actiunilor de comunicare prin email cu alte modalitati de monitorizare a traficului web, cum ar fi, spre exemplu, sistemul Google Analytics.

Companiile vor avea oportunitatea de a analiza ce newsletter a generat cele mai multe vizite pe site si, in acelasi timp, de a vedea si care sunt persoanele cele mai active, interesate sau care au efectuat o achizitionare dupa primirea unui newsletter.

In urma integrarii cu sisteme precum Google Analytics, White Image poate urmari Rata de conversie a site-ului: rezultate/numarul de vizitatori unici generat de newsletter si cine sunt acele persoane, Rata de "bounce" a site-ului: numarul de vizitatori care parasesc site-ul in mai putin de 10 secunde si cine sunt acele persoane.

Pe langa acestea, White Image mai poate cusantifica „Visit to purchase” numarul de vizite efectuate de o persoana de la prima interactiune cu site-ul si pana cand se realizeaza o achizitie sau se atinge un rezultat, dar si o izolare mai clara a indicatorilor de venit (bani obtinuti, cantitate, etc) generati de email marketing.

 


PUBLICITATE: