Rachad El Jisr:"Vodanet este un jucator mic pe piata de publicitate online care incearca sa joace in prima liga"
Miercuri, 15 Februarie 2006

Rachad El Jisr:Vodanet este un jucator mic pe piata de publicitate online care incearca sa joace in prima liga( AdPlayers.ro ) "Vodanet este un jucator mic pe piata de publicitate online care incearca sa joace in prima liga”, a declarat in exclusivitate pentru AdPlayers si AdPlayers.ro Rachad El Jisr ( foto ) , Managing Partner la iMedia.

Reactia Imedia vine in urma pozitiei Vodanet Media din urma cu doua zile in care compania anunta ca este “cel mai mare publisher online si a treia agentie de publicitate online din Romania, dupa cifra de afaceri, la o distanta neglijabila de locul 2 ”, asa cum afirma Vlad Stan, Managing Partner, Vodanet Media.

"Jumatate din cat a facut Imedia"

“Veniturile lor ( n.r. Vodanet Media) din publicitatea online se situeaza undeva sub jumatate din cat a facut Imedia (aceste date pot fi verificate la RC - sunt publice), si majoritatea provenind de la NetBridge ”, adauga Rachad El Jisr. “Deodata ei au devenit “a treia agentie de publicitate online din Romania”?!  Ce se intampla cu Arbomedia? “, se intreaba managing Partner-ul iMedia, incercand sa afle unde ar mai putea fi pozitionata Arbomedia, un al jucator al publicitatii online de pe piata romaneasca.

“Pare ciudata situatia”, sustine Rachad El Jisr. “Vodanet pretinde ca a folosit tehnologia Softure ca sa ajunga la concluzia ca Vodanet este "cel mai mare si cel mai tare", continua executivul Imedia, dand de inteles ca folosirea unui instrument dezvoltat de propria companie nu este tocmai un reper.

“Oricum noi (Imedia) nu vrem sa intram intr-o disputa de copii gen "cine e mai mare?', conchide managing partner-ul iMedia.

Reprezentantii Vodanet citau in urma cu doua zile concluziile unui raport ce puneau in lumina distributia de audienta pe piata de internet si in care afirmau pozitia de lider a Vodanet Media care a determinat decizia companiei de a se reprezenta singura in fata agentiilor de media si a advertiserilor, incepand cu data de 14 februarie 2006.

"Fiecare e liber sa spuna ce doreste" Val Voicu

“Imedia considera ca fara un organism neutru de masurare a pietei fiecare e liber sa spuna ce-si doreste”, spune Val Voicu, Director de Dezvoltare iMedia. “Eu n-am sa spun cine este cel mai mare publisher de media online din Romania. Piata stie deja cine are cele mai multe situri de continut” citand site-urile iMedia: Eva.ro, Bizcity.ro, Biznews.ro, Bumerang.ro, Cinemagia.ro, Topgear.ro, SPT.ro – sporttotal Stiri24.ro TotalSport.ro,Topsanatate.ro, Program24.ro, BusinessRomania.com, Eastrolog.ro .

In urma cu putin timp executivul companiei spunea totusi ca Imedia este cel mai mare publisher de media online din Romania “statut care ne onoreaza si ne obliga in acelasi timp”, sustinea Voicu. “Imedia are ca obiectiv principal dezvoltarea unei retele de situri/portaluri de nisa premium cu trafic foarte mare”.

“Ne-am dublat reteaua in ultimele 8 luni de zile!”, afirma directorul de la imedia. “In acest moment Imedia are in componenta urmatoarele situri/portaluri: www.Eva.ro , www.eAstrolog.ro , www.TopSanatate.ro, www.BizCity.ro , www.BusinessRomania.com , www.Biznews.ro, www.Bumerang.ro , www.TopLinks.ro, www.la-start.ro , www.Stiri.24.ro , www.Ziare.com , www.my-press.com , www.Jocuri24.ro , www.CineMagia.ro , www.MusicXpress , www.TopGear.ro , www.anunturi-auto.ro , www.TotalSport.ro , www.SPT.ro , www.imobilul.net , www.FunCards.ro , www.program24.ro .

“64 de jurnalisti si content editori sustin continutul siturilor de mai sus , iar acest lucru spune totul in ceea ce priveste pozitia noastra pe piata de publishing online din Romania”, adauga Val Voicu.

“Le urez succes colegilor mei de breasla de la Vodanet insa ii indemn sa "coboare cu picioarele pe pamant",  conchide directorul de dezvoltare iMedia.

iMedia este primul jucator de pe piata publicitatii online care reactioneaza la pozitionarea Vodanet Media exprimata zilele trecute. NetBridge - cea mai mare agentie de publicitate online nu a dorit sa comenteze pozitionarea Vodanet Media. Pana acum nici Arbomedia, un alt jucator important pe piata publicitatii online nu a "raspuns" Vodanet.

"Now suddenly they are “a treia agentie de publicitate online din Romania”?"

Plina de farmecul unui mix de limba engleza si limba romana, redam in final declaratia lui Rachad El Jisr, Managing Partner Imedia in exclusivitate pentru AdPlayers si AdPlayers.ro :

“Vodanet is a small player that wants to pretend to be in the big league. His advertising income in 2005 was less than half of iMedia, and was mostly from NetBridge. Now suddenly they are “a treia agentie de publicitate online din Romania”?! What about ARBO Media? Doesn’t it sound fishy. And he pretends that he used Softure technology to assess that he is “cel mai mare si cel mai tare”.

Finally, we don’t want to play this teenager game of “CEL MAI”  Rachad El Jisr, Managing Partner, iMedia.

( Iulian Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: