Rezultatele cautarii dupa : "casa"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 20 Februarie 2006
											
											Noul spot "Comanda" pentru Bergenbier semnat de Leo Burnett este "un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre masculinitate si complicitatea masculina"
										Marti, 14 Februarie 2006
											
											Potrivit reprezentantilor trustului, Practic in Bucatarie are un cost de 3,5 euro per mia de cititori (CPT),  3,7 euro Practic Idei pentru casa, gradina si apartament, iar Casa Lux 9 euro
										Luni, 13 Februarie 2006
											
											Compania este rezultatul unei actiuni prin care GCS ISSUE Management si RSLB Partners intra pe piata relatii publice din Romania printr-un parteneriat cu One Communication 
										Vineri, 10 Februarie 2006
											
											Derulata sub sloganul "daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA", StarLink Media a dezvoltat strategia de media pentru marca Alpinia de la Cris-Tim
										Luni, 06 Februarie 2006
											
											Sub sloganul "Si mai mult fruct. Si mai multa energie", noua executie pentru Prigat cu pulpa semnata de Leo Burnett urmeaza spotului "Papucul” din campania de lansare
										Sambata, 04 Februarie 2006
											
											Sub sloganul "Ia o pauza si fii tare-n parcare!", campania produsa exclusiv in tara noastra consta in doua spoturi TV, reclame in presa, outdoor, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri)
										Joi, 02 Februarie 2006
											
											Cu un buget pentru realizarea spotului Tv de 40.000 EUR, agentia de publicitate Foote, Cone & Belding Bucuresti a semnat noua campanie ce promoveaza creditul pentru locuinta
										Miercuri, 18 Ianuarie 2006
											
											El face marketing pentru vedete, dupa ce s-a ocupat de strategie si creatie in publicitate la ProTV, DDB Bucuresti, Tempo Advertising si Notorious 
										Marti, 17 Ianuarie 2006
											
											Cu rolul de spori know how-ul creativilor si oamenilor de marketing, organizatorii spun ca seminariile AdPrint 2006 "vor fi cele mai bune seminarii de advertising sustinute pe parcursul unui an in Romania"
										Luni, 16 Ianuarie 2006
											
											Sub sloganul Conteaza ce e inauntru, agentia OgilvyOne a semnat al saselea spot TV din 2005 pentru Ozone Laboratories
										Luni, 09 Ianuarie 2006
											
											Semnat de GMP / Ashley Bucuresti, spotul montat in variante de 30, 35 si 60 secunde a fost difuzat intre 15 si 25 decembrie
										Joi, 22 Decembrie 2005
											
											Campania Interbrew ce contine spotul “Wild Christmas” este sustinuta de Brigada de Politie Rutiera si colinda “De Craciun, fii mai bun, nu bea la volan!”
										Joi, 15 Decembrie 2005
											
											Campania "Nopti nedormite"  a fost realizata in urma unei licitatii la care au participat 4 agentii 
										Marti, 13 Decembrie 2005
											
											Politia Romana impreuna cu Papaya Advertising desfasoara, cu sprijinul Fundatiei Alexandrion, campania "Munitie de Craciun" impotriva utilizarii petardelor si artificiilor de catre copii
										Joi, 08 Decembrie 2005
											
											Saatchi & Saatchi desfasoara un program de fidelizare pentru reteaua de farmacii pentru cardurile de reduceri
										Luni, 05 Decembrie 2005
											
											Campania desfasurata de Papaya Advertising sub sloganul "Aproape de tine" se deruleaza pe televiziune, presa si outdoor
										Miercuri, 30 Noiembrie 2005
											
											Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
										Marti, 29 Noiembrie 2005
											
											Chainsaw Europe din Bucuresti in colaborare cu casa de productie Tandem Film au finalizat un spot in care evolueaza o legendara motocicleta indiana Bajaj si cel mai faimos baietel vrajitor al lumii, Harry Potter
										Miercuri, 23 Noiembrie 2005
											
											Campania de imagine sub sloganul "BCR. E in puterea noastra!" aniverseaza 15 ani de existenta a bancii si se deruleaza pana la 31 decembrie printr-un spot TV, campanie de presa si OOH
										Marti, 22 Noiembrie 2005
											
											Sub sloganul "Ca sa te vezi la casa ta, treci intai pe la noi!" campania Brands&Bears are 5 executii Tv si una radio, iar pentru a prezenta conceptul cu veveritele, agentia s-a vazut nevoita sa parieze inca din licitatie un prim buget de productie 
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















