Rezultatele cautarii dupa : "casa"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Vineri, 18 Noiembrie 2005
											
											Realizat in genul comediilor din anii ’50,  noul spot "Eu si bradutul meu" promoveaza cadoul pe care il vor primi clientii Avon inainte de sarbatori
										Vineri, 18 Noiembrie 2005
											
											In urma unei licitatii in doua etape, Prodal’94  deruleaza campania Tv cu nou infiintata Loco, Branding & Communication
										Joi, 17 Noiembrie 2005
											
											Promotia "Cine n-are Toyota sa-si ia 7 Days!" realizata cu DDB Bucharest a dat deja 4 din cele 5 autoturisme oferite ca mari premii
										Luni, 14 Noiembrie 2005
											
											Pentru prima data pe plan local, agentia de publicitate scoate pe poarta "fabricii" din Bucuresti o campanie la vehiculele autoutilitare Renault si o campanie promotionala la gama de autoturisme Renault
										Vineri, 11 Noiembrie 2005
											
											Flanco World din Brasov a fost promovat local pe televiziune, radio, presa scrisa si outdoor, evenimentul de lansare fiind organizat de McCann WorldGroup, prin agentia Momentum
										Joi, 10 Noiembrie 2005
											
											Incepand cu luna octombrie, agentia Ogilvy & Mather se ocupa de contul de publicitate, cel de media fiind derulat de MindShare 
										Joi, 10 Noiembrie 2005
											
											Agentia de publicitate a trimis cvasi-majoritatea vedetelor postului de televiziune in filmele si printurile "Masina pornita", "Pompierii in actiune", "Teatrul de copii" si "Echipa de rugby"
										Miercuri, 09 Noiembrie 2005
											
											Noua campanie "Paxeladine. Te scapa doar de tuse" pentru brand-ul de la Beaufour Ipsen International este semnata de GMP/Ashley si se deruleaza prin agentia de media Spoon Media
										Miercuri, 09 Noiembrie 2005
											
											Obiectivele primei etape ale rebranding-ului,  campania co-branded, au fost reiterarea valorilor Connex si introducerea valorilor Vodafone pe piata din Romania
										Luni, 07 Noiembrie 2005
											
											Semnate de agentia de publicitate Violet Advertising, campania si spotul Tv  "Invizibil" sunt derulate de agentia de media ZenithMedia
										Luni, 07 Noiembrie 2005
											
											Sub sloganul "Santal Kids - Castigi putere!", campania de lansare a noii game de produse Parmalat se deruleaza in perioada octombrie - noiembrie 2005 pe televiziune, presa scrisa si media online
										Joi, 03 Noiembrie 2005
											
											Campania "exchange" de promovare pentru extensia gamei Chio Chips de la Intersnack Romania se desfasoara pe media prin Media Investment si cuprinde campanie tv si o componenta la raft
										Miercuri, 02 Noiembrie 2005
											
											Vazut ca alternativa la banii cu imprumut luati de la prieteni, colegi sau neamuri, campania derulata prin OMD Romania promoveaza pe televiziune, presa scrisa si radio creditul pentru nevoi personale de pana la 50.000 EUR
										Marti, 01 Noiembrie 2005
											
											Desi titulatura regiei de vanzari este Splendid MediaZece, televiziunea publica a desemnat Splendid Media castigatoarea licitatiei pentru gestionarea spatiul publicitar pe cele patru canale ale televiziunii, dupa o competitie cu ARBOMedia, Cable Direct si DBV Media House
										Luni, 31 Octombrie 2005
											
											"Pusculita vie" merge pe un spot TV cu 2 executii, machete de presa, campanie online si materiale informative
										Marti, 25 Octombrie 2005
											
											Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim
										Duminca, 23 Octombrie 2005
											
											Noua identitate a brandului de la Kandia-Excelent semnata de FutureBrand este insotita de campania "Placeri combinate" ce contine spotul TV cu "Barbatul perfect" de la McCann Erickson si este derulata de agentia de media Universal McCann
										Miercuri, 19 Octombrie 2005
											
											Semnata de Lowe&Partners Romania, campania "Premiile spun totul despre tine!" cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec, print ad-uri in revistele glossy si se deruleaza prin Universal McCann
										Vineri, 14 Octombrie 2005
											
											Semnata de Publicis Romania, campania isi propune sa consolideze imaginea de "expert in tehnologia-cu-atingere-umana" a lantului de magazine din Romania Grecia, Bulgaria, Polonia, Ucraina, Cipru si Macedonia
										Vineri, 14 Octombrie 2005
											
											"Practic in bucatarie, campioana nationala la audienta, doboara si recordul CPT: 12 lei si 60 de bani"  afirma reprezentantii editorului Practic in Bucatarie citand cifre de audienta din SNA
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















