Rezultatele cautarii dupa : "casa"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 20 Iunie 2006
											
											Infiintat in anul 1995 sub numele Holograf Advertising, studioul de productie publicitara condus de Tino Furtuna (foto) care avea sa devina Film Factor (1999), se pozitioneaza astazi, sub numele Factor, drept unul dintre putinele din piata care ofera clientilor sai "o solutie integrata pentru productie : productie si postproductie – film, editare, grafica, sunet si muzica"
										Vineri, 16 Iunie 2006
											
											Ideea din campania de imagine Alexandrion realizata de Papaya Advertising face haz de necazul celor care "stau acasa" la CM Fotbal : "Noi stam acasa, dar macar putem sa bem", spune Robert Tiderle, GM si Creative Director al agentiei
										Joi, 15 Iunie 2006
											
											Realizata de Leo Burnett, campania de comunicare pentru bautura necarbonatata cu continut ridicat de lamaie se difuzeaza prin Media Direction de la inceputul lunii iunie pe principalele posturi de televiziune si va fi sustinuta de o campanie de presa si de materiale la punctele de vanzare
										Miercuri, 14 Iunie 2006
											
											Semnata de Leo Burnett, campania de comunicare care se deruleaza in luna iunie pentru  Bergenbier comunica noul design al marcii, prin videoclipul TV - "Pisoii" si executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing
										Marti, 13 Iunie 2006
											
											Semnat de agentia The Ad Store, noul spot "Margaritar.Pentru tine!"din campania de imagine a zaharului de la Agrana i-a adus bucatarului "Mananc, deci exist!" o suma care arata pe cantarul de bucatarie, cu bataie, aproape cinci cifre
										Luni, 12 Iunie 2006
											
											Banca Transilvania a ales, fara licitatie, agentiile de publicitate Cap (creatie) si Next (media) si deruleaza o campanie de publicitate prin care anunta ca indeplineste dorintele micilor intreprinzatori, obiectivul BT fiind sa ajunga banca nr 1 dedicata IMM-urilor, pana in 2007
										Vineri, 09 Iunie 2006
											
											In cadrul unui eveniment destinat clientilor de publicitate interesati de dezvoltare regionala, casa de vanzari media crede ca piata publicatiilor locale din Romania a ajuns la un grad de maturitate care permite utilizarea conceptului de "Gandeste National si actioneaza Local"
										Joi, 08 Iunie 2006
											
											Prima marca romanesca de baterii si lanterne – Foton de la Sprinter Distribution si cel mai recent brand din portofoliul McCann Creative Services, deruleaza prin agentia Universal McCann prima campania de imagine sub sloganul "Mai multa putere pentru jucarii"
										Miercuri, 31 Mai 2006
											
											Agentia din Cluj care deruleaza contul Rigips Romania este condusa de Ciprian Pasca (foto) si a avut anul trecut o cifra de afaceri de 600.000 EUR
										Marti, 30 Mai 2006
											
											"Nu a fost licitatie, clientul a apelat direct la agentie si, in urma unor schimburi de opinii si perspective, s-a luat decizia de a lucra impreuna", declara pentru AdPlayers  Ioana Manea, Managing Partner, Director Creatie si Strategie, Loco, Branding & Communication
										Marti, 30 Mai 2006
											
											Campania "Scoate-l din afacere" anunta promotia pentru multifunctionalele HP care se desfasoara in perioada 29 mai - 23 iunie
										Marti, 30 Mai 2006
											
											5 spoturi tv cu "Peripetiile familiei Ghinionescu" sunt puse sa lucreze pentru 5 tipuri de asigurari
										Luni, 29 Mai 2006
											
											Campania de advertizare a creditului auto - Alpha Auto este  o premiera in categorie venind din partea unei banci si nu a unui dealer de masini, fiind derulata pe Pro TV, Pro Cinema; Antena 1, Antena 3, Realitatea TV, posturi de radio si presa scrisa nationala si locala
										Luni, 22 Mai 2006
											
											Cele 120 lucrari inscrise la sectiunea Cel mai bun PRINT intr-o Categorie (G) din cele 305 de inscrieri Ad’Or 2006
										Luni, 22 Mai 2006
											
											Cele 80 lucrari inscrise la sectiunea "Cel mai bun spot TV intr-o Categorie” (F) din cele 305 de inscrieri Ad’Or 2006
										Luni, 22 Mai 2006
											
											Cele 24 de premii Ad’Or 2006 au plecat la Leo Burnett & Target - 6 premii inclusiv Agentia Anului, Graffiti BBDO – 5 premii, GMP – 5, Mercury Promotions – 2, Lowe & Partners – 2, Saatchi & Saatchi – 2, ADDV Euro Rscg – 1, GAV Scholz&Friends - 1
										Luni, 22 Mai 2006
											
											Cele 83 lucrari inscrise la sectiunea Colaterale (H)  din cele 305 de inscrieri la Ad’Or 2006
										Vineri, 19 Mai 2006
											
											Interbrew a ales agentia McCann/Creative Services pentru a dezvolta campania de imagine a primei beri germane la PET in Romania, prima luna dupa lansare inregistrand un plus de 95% fata de obiective
										Miercuri, 17 Mai 2006
											
											Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine Tuborg Gold, difuzata incepand din luna mai pe principalele posturi TV nationale si adaptata pentru segmentele outdoor si Oops media
										Miercuri, 10 Mai 2006
											
											Lowe & Partners scrie povestea unui nou spot de imagine pentru Timisoreana - "berea oamenilor obisnuiti si a povestilor lor de success" de la Ursus Breweries
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















