Festivalul international de publicitate care a luat startul Duminica, 20 iunie, promite spre deosebire de alti ani o mai mare acoperire „LIVE” pe canneslions.com
Peter Jansen, de la Cohn and Jansen, agentia care a inscris cazul, este dezamagit ca pentru o mica scapare de forma la scrierea cazului, responsabilii Effie Awards 2010 au descalificat un potential Gold Effie in categoria de Produse Alimentare
Nici dupa sapte editii organizatorii festivalului nu au invatat publicul roman ca nu agentiile de publicitate sunt castigatoarele premiilor, ci intregul aparat din spatele masinariei unui caz de succes.
Agentia a ajuns in finala competitiei ce are ca obiectiv design-ul copertei Advertising Age, the Global Issue, numarul care va aparea in timpul festivalului international Cannes Lions.
Agentia de marketing direct a obtinut 4 din 16 premii la Festivalului International “Marketing Direct Days in Kiev”,pentru Microsoft si Unicef
Narcis Horhoianu (P&G), Presedintele Comitetului de Organizare al festivalului de eficienta, nu a comentat existenta unor cazuri descalificate pana astazi: “Toata lumea a semnat un agreement pentru confidentialitatea informatiilor”
In jur de 80 expozanti si aproape 4.000 de participanti, din care 20% specializati, sunt asteptati la editia din acest an ce va avea la Sala Palatului, intre 10 si 12 iunie
Desi n-ar trebui sa constituie un secret ci dimpotriva - un act de onoare si tototdata de asumare a responsabilitatii juratilor, secretul alcatuirii celor 4 paneluri de jurizare ale fiecarei etape care vor evalua cele 20 categorii de concurs este pastrat de 82 de oameni.
Cu inscrieri in crestere cu 7% comparativ cu anul trecut, festivalul Cannes Lions a scazut si in acest an la publicitatea pentru media clasica: Film Lions (-7,5%), Outdoor Lions (-15%), Press Lions (-4,5%), Radio (-2%)
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: