Premiata de Romanian PR Award, Comunicarea corporatista alaturi de gestiunea de criza si comunicarea interna reprezinta 40% din business-ul agentiei de PR care a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 1,12 Milioane EUR
Parte a grupului din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative si Hyperactive, Brand Connection si Medic One, si avand o echipa de 12 oameni, Lowe PR a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 1,23 Milioane EUR.
Judecate de oameni de creatie care au jurizat si la Cannes Lions, premiile initiate de reteaua de agentii independente TAAN recunosc meritele campaniilor semnate de agentiile independente din retea
Cu al saselea trofeu de Agentia Anului castigat la ADOR 2010, alaturi de alte 5 editii acordate in urma cu cativa ani, agentia confirma ca pe piata romaneasca creativitatea nu se gaseste in orice pravalie. 6 din 9 trofee ale festivalului Ad’Or sunt in conference la Leo Burnett.
Daca producatorul si distribuitorul de hartie si suport pentru publicitate Antalis spune ca a avut in jur de 500 de vizitatori la standul de la Digital Print & Sign, in cadrul targului de promotionale Gifts Show, compania Atip Design a atras in jur de 80 de prospecti de calitate
Dintr-o competitie a publicitatii romanesti, festivalul ADOR a devenit o intrecere la care se mai intalnesc putine agentii, multe dintre acestea parasind motivul initial al competitiei, cautand parca stralucirea aurului furat in ultimii 10 ani la vechiul Ad'Or
Cu vanzari intre 2,700 si 3.000 de tone de hartie pe luna in Romania, distribuitorul de hartie si suport pentru industria de marketing si comunicare a inregistrat pe prima jumatate a lui 2010 o cifra de afaceri de 12 Mil. EUR
„Probabil ca niciun aparat nu este “apt de zbor” spun doi specialisti in industria de evenimente despre Red Bull Flugtag. In plus, „Nu reusesc totusi sa incadrez profesional omul care sare de la 6 m intr-un rau fiind calare, de exemplu, pe o „libelula” facuta din pet-uri, deci ar fi dificil de ales breasla care s-ar ocupa de pilotare”, completeaza unul dintre ei
Cu un "ranit" care a suferit de o fractura la coloana, i n locul rapsunsurilor la 6 intrebari privind regulamentul si responsabilitatea in cazul unor accidente, reprezentantii Red Bull au preferat sa dea cu copy-paste regretele pentru ca „in cadrul evenimentului Flugtag doi participanti au fost raniti la contactul cu apa din Raul Dambovita”.
Serban Alexandrescu, managerul Headvertising - agentia organizatoare a evenimentului Red Bull Flugtag, nu a comentat accidentele care au avut loc la editia din acest an, directionand comunicarea conform procedurilor internationale – spre producatorii marcii Red Bull
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: