O tanara si-a rupt coloana la Red Bull flugtag, eveniment in cadrul caruia care tinerii si-au intrecut ieri maestria in sarituri cu tot felul de aparate mai mult sau mai putin zburatoare
Conferinta are loc pe 22 septembrie, de laora 15.00 iar intrarea se face gratuit doar cu formularul online de la printsign.ro
Estimat de surse AdPlayers din piata de cercetare intre 5.000 EUR si 10.000 EUR, studiul a fost realizat impreuna cu Unlock Market Research si a avut ca scop masurarea “puterii” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori.
Presedinte si CEO al European Promotional Product Association (EPPA), Hans Poulis vine pe 23 septembrie la Gifts Show sa prezinte tendintele europene la nivelul industriei de promotionale
Miercuri, 8 septembrie, la conferinta Marketing in Direct: Creativitate in DM cu John Griffiths, Strategie cu Patrick Collister, E-mail Marketing cu Dela Quist si Telemarketing cu Tania Bianchi dar si specilisti locali cum sunt Maia Novolan (Mobile Marketing), Doru Panaintescu (Online Marketing), Andrei Georgescu (E-mail Marketing), Dochita Zenoveiov (Branding si DM)
Cu un buget de 200.000-300.000 EUR de la BCR, intrebat cati bani face ca organizator al BCR Open Romania, Bogdan Enoiu a declarat: „Nu l-am facut niciodata pentru bani, ci ca sa castigam noi clienti, si sa facem un eveniment unic pentru ei”
Cu un buget estimat de AdPlayers la aproximativ 250.000 EUR, cele doua targuri dedicate tiparului digital si industriei promotionalelor care vor avea loc in paralel in perioada 22-25 septembrie in pavilionul central de la Romexpo, si beneficiaza de campanie de promovare de aproximativ 100.000 EUR
Organizatorul privat de targuri si expozitii din trustul Intact are in agenda pentru perioada 22-25 septembrie doua targuri specilizate in productia publicitara: Digital Print & Sign – dedicat printului digital si semnalisticii, si Gift Show – specilizat in produse promotionale
Agentia de relatii publice a castigat un Leu de Argint (Silver Lion) pentru Gusto Pufuleti, Phoenix, al treilea trofeu pentru grupul Leo Burnett din 4 cate are Romania la Cannes Lions in istoria participarii de pana in prezent
Agentiile The Practice cu o campanie „Gusto Pufuleti” si Rogalski Grigoriu cu „Scoala de Bani” BCR au obtinut pentru prima data aceasta performanta dupa infiintarea sectiunii in cadrul Cannes Lions, in urma cu un an
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: