Ziua Familiei la SKODA a crescut de la 8 show-room-uri anul trecut, la 14 show-room-uri in 2018
Luni, 21 Mai 2018
 
Credit: Skoda

Unul dintre cele mai bune proiecte internationale ale marcii, Ziua Familiei  la ŠKODA a crescut de la 8 show-room-uri anul trecut, la 14 show-room-uri in 2018

adplayers.info

Dupa o prima editie de succes, organizata in 2017 in 8 showroom-uri din tara, si dupa ce a fost recunoscut, in reteaua internationala ŠKODA, drept unul dintre primele cinci cele mai bune proiecte ale marcii la nivel mondial in 2017, Ziua Familiei la ŠKODA a crescut, in 2018, in amploare si ambitie.

Desfasurat pe 12 mai in 14 showroom-uri din 9 orase, evenimentul a reunit peste 1400 de participanti, adulti si copii, in unele showroom-uri numarul copiilor aproape egalandu-l pe al celor mari.

„Ne bucuram ca am ajuns la a doua editie cu acest eveniment care, iata, a crescut frumos si sanatos de anul trecut” spune Patricia Zegreanu, Director de Marketing si Comunicare ŠKODA Romania.”Ne dorim sa le aratam familiilor din Romania ca toate usile noastre le sunt deschise. Viata de familie vine cu multa bucurie, dar si cu multe provocari, iar noi ne-am propus ca, alaturi de dealerii nostri parteneri, sa sprijinim cat mai bine la drum aceste familii. Nu doar cu masini de calitate, confortabile si fiabile, la preturi foarte bune, ci si cu accesorii, sfaturi, apropiere si tot ce putem face pentru crearea unor experiente de drum pline de bucurie, in fiecare zi a anului!”.

Astfel, pe durata a aproximativ 4 ore, cei mici s-au bucurat de jocuri si activari pregatite special pentru ei: trasee cu masinute, jocuri de construit, colorat si desenat, treasure hunt, concursuri, o aplicatie interactiva dezvoltata special pentru eveniment, prin care puteau colora si personaliza imaginea unei masini, premii si multe alte surprize. Totul sub indrumarea a doua personaje indragite – un explorator si un pilot, care le-au amintit copiilor, in timpul jocurilor, si de importanta respectarii regulilor de circulatie.

Adultii s-au putut bucura, la randul lor, de momente de relaxare, socializare, tombole, si, fireste, de posibilitatea de a face test drive-uri si de a afla cat mai multe despre modelele ŠKODA. Și, pentru ca familiile de azi sunt preocupate de alimentatia sanatoasa, amintim, pentru inspiratie, succesul unor preparate sanatoase, fara zahar si aditivi, cu ingrediente naturale: trufe vegane, biscuiti cu morcovi si coltunasi cu magiun de coacaze.  

Fiind o marca de familie, una dintre cele mai populare si indragite marci auto din Romania, ŠKODA a creat acest eveniment din nevoia de a-si aduce publicul si mai aproape.

Pana la editia din 2019, showroom-urile ŠKODA raman deschise si primitoare, cu locuri de joaca, profesionisti calzi si prietenosi, si tot ce trebuie pentru drumuri reusite alaturi de cei dragi.

Mai mult in Eveniment, PR


PUBLICITATE: