Vanzari de lux cu 50% mai mari noaptea decat ziua. Special Night Out.
Luni, 12 Mai 2014
 adplayers. Iulian Toma

„Magazinele au inregistrat vanzari cu 50% mai mari comparativ cu media zilnica, iar traficul in ziua evenimentului a fost cu 70% mai crescut fata de o zi obisnuita”, au afirmat pentru adplayers organizatorii Special Night Out.

Comunicata de Shake Advertising, sesiunea noctura de shopping a reunit pe 8 mai magazine si furnizori de servicii care au avut timp de o noapte usile deschise intre orele 20-04.00. Aflat la a treia editie, proiectul a angrenat magazine si marci de lux, din domeniul orologieriei pana la design interior, aparatura Hi-Fi sau imbracaminte de marca.

Galt, BSB, Bang & Olufsen, Emporio Armani, Ferari Store sau Porsche Design sunt doar cateva dintre marcile si magazinele care si-au deschis usa pentru o noapte pe Calea Victoriei, Calea Dorobantilor sau in cadrul JW Marriott.

Mai mult in Eveniment


PUBLICITATE: