Cei mai buni 50 din cele mai bune 24 de companii la Premiile Piata 2014
Luni, 10 Noiembrie 2014
 adplayers. info

Din cele 454 de candidaturi inscrise in competitie de peste 100 de companii, Premiile PIATA 2014 au acordat 50 de trofee pentru 24 de companii. Premiile Piata recompenseaza performantele in materie de inovatie, eficienta, notorietate, dinamism, excelenta in afaceri, implicare sociala ale companiilor din industria bunurilor de larg consum.

Incepand cu aceasta editie, intrecerea a  pus in joc  50 de premii si mentiuni, cu 9 mai multe decat la editiile precedente. Circa 1000 de electori – directori de vanzari, directori de achizitii, directori de marketing, directori administrativi si sefi de magazine – au desemnat prin vot castigatorii celor 50 de trofee puse in joc.

Marii castigatori ai Premiilor Piata 2014

Carrefour Romania a castigat Marele Premiu pentru “cel mai bun comerciant”, iar Coca Cola HBC Romania a obtinut Marele Premiu pentru “cel mai bun furnizor” la editia a IX-a a Galei Premiilor PIATA ale industriei bunurilor de larg consum, desfasurata la sfarsitul saptamanii trecute. Pe langa cele doua mari trofee, atat Carrefour Romania, cat si Coca Cola HBC Romania, au mai castigat cate trei premii si o mentiune, in diverse sectiuni ale competitiei.

Mondelez Romania, Albalact, Unilever si Mega Image au fost  ceilalti mari performeri ai Premiilor PIATA din acest an, obtinand fiecare minim patru  trofee.  Cate doua trofee au obtinut companiile Agricola, Ursus Breweries si Romania Hypermarche – Cora.

Albalact si-a mentinut titlul de cel mai bun furnizor roman, iar lantul comercial valcean Annabella a fost votat si pentru acest an ca fiind cel mai bun comerciant roman.

Procesul de vot a fost  coordonat de ISRA Center Marketing Research, partenerul traditional de specialitate al echipei Piata. Sefii departamentelor de vanzari din cele mai mari 100 de companii furnizoare (inclusiv firme de distributie) au votat candidaturile depuse de retaileri, in timp ce directorii de achizitii ai Top 20 retaileri si administratorii a 717 magazine din comertul traditional au votat pentru candidaturile depuse de furnizori. Fiecare elector a avut un numar de voturi proportional cu cota sa de piata, astfel ca voturile sunt ponderate cu importanta in piata a votantului.

Castigatorii  trofeelor si mentiunilor de la Premiile Piata 2014, alaturi de procentajele de voturi obtinute. 


Mai mult in Eveniment, Festival


PUBLICITATE: