In ciuda contextului, o treime dintre ei demonstreaza incredere si responsabilitate in gestionarea finantelor personale - atitudine care denota o maturitate timpurie in administrarea resurselor si refuzul de a accepta compromisuri semnificative in viata personala.
„A fost o placere sa particip la acest eveniment aniversar si sa demonstrez cum produsele de ingrijire personala Dyson pot transforma coafura intr-o experienta premium, fara compromisuri asupra sanatatii parului. Tehnologia Dyson este revolutionara, oferind rezultate profesionale chiar si acasa, iar astazi am avut ocazia sa impartasesc aceste secrete cu toti cei prezenti.” a spus Catalin Manolache, ambasador Dyson.
Fondat in 2002, Infosan este unul dintre cele mai importante centre medicale oftalmologice din Bucuresti, avand deja un spital monospecialitate cu o capacitate de tratament de 3000 de pacienti pe luna in ambulatoriu si 300 de pacienti pe luna in spitalizare de zi.
In perioada 18-23.12.2024, voluntarii Our Big Day Out organizeaza cea de-a XXVIII-a campanie de colectare de produse Si pregatire de cadouri in beneficiul a peste 2.500 de copii, adulti si varstnici care traiesc in institutii de stat, in adaposturi de noapte Si in comunitati in situatii de risc din Alba, Bacau, BucureSti, Buzau, Covasna, Dambovita, Dolj, IaSi, Ilfov, Hunedoara, Neamt, Prahova.
Stresul este cel mai important factor care afecteaza calitatea somnului romanilor, fiind mentionat de 52% dintre respondenti (in scadere fata 61% anul trecut), urmat de timpul in exces petrecut la calculator sau pe telefon, cu un procent de 40%, obicei care afecteaza in cea mai mare masura tinerii din categoria de varsta 18-24 de ani (62%).
Cele mai populare categorii de produse cu tematica de Craciun sunt alimentele (79%), bauturile (56%) si cosmeticele (39%).
Gaetan Pacton, CEO Profi Rom Food „Salutam decizia Consiliului Concurentei care face posibil sa ne alaturam grupului Ahold Delhaize, sa crestem si mai mult, sa ne servim si mai bine clientii din Romania, creand in acelasi timp noi perspective pentru angajatii nostri."
,,Potrivit celui mai recent recensamant, grupa de varsta 14-25 de ani reprezinta 13% din populatia Romaniei, peste 2,4 milioane de persoane si e #treabaNOASTRA sa ne adaptam constant si sa le oferim servicii simple si usor de accesat”, explica Mircea Hategan, Director Executiv Comercial, Telekom Romania Mobile.
Cunoscut atat ca protagonist al filmului „365 Days”, cat si ca imagine a brandului lider de piata HELL ENERGY, Morrone urmeaza sa apara intr-un alt rol interesant.
Allianz-Tiriac U15, Dedeman U13, Corona Brasov U11, Allianz-Tiriac U9 si Triumf Bucuresti U7 au adjudecat trofeul competitiei
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE:












