1 din 4 adulți și 1 din 3 copii suferă de rinită alergică. Campania „Respiră, nu șterge” de la Nisita®, brand pozitionat aliat de încredere în sezonul alergiilor .
  Potrivit autorilor, campania Nisita® iși propune să crească nivelul de conștientizare asupra importanței susținerii rolului mucoasei nazale in reducerea simptomatologiei in rinita alergică prin curățarea și hidratarea corectă a nasului.
Ziua Europei: 55% știu că se celebrează pe 9 Mai, însă doar 37% îi cunosc semnificația istorică. Reveal Marketing Research.
Potrivit cercetararii, principalele avantaje ale apartenenței Romaniei la UE sunt accesul la fonduri europene (65%), libertatea de circulație (58%), accesul la educație și muncă in alte țări UE (48%) și creșterea standardului de viață (32%).  
 Adresata consumatorilor de peste 18 ani, fanii marcii HELL pot participa pana pe 30 iunie la cea mai mare campanie de pana acum
  Campania este activa in perioada 17 februarie - 30 iunie, produsele participante fiind cele mai populare arome HELL ENERGY, disponibile in editie limitata, cu designul tatuajelor lui Michele Morrone si un cod sub fiecare cheita.
Castigatorii celei de-a patra editii a programului Solve for Tomorrow, Samsung Romania
Cea de-a patra editie a fost organizata in parteneriat cu Junior Achievement Romania, cu sprijinul Google Romania si Startarium.
Mai bine de 1 din 3 români sunt fericiți la locul de muncă, în timp ce 2 din 3 nu se simt împliniți profesional. Reveal Marketing Research
  Procentul angajaților care iau măsuri anti-stres la locul de muncă a crescut de la 51% in 2024 la 60% in 2025.
Superstarul Megan Fox, ambasador de brand HELL ICE COFFEE
Vedeta se alatura astfel altor doua superstaruri ambasadori de brand din portofoliul Hell -   Michele Morrone, ambasadorul brandului HELL ENERGY  si Eva Mendes, ambasadorul brandului FLOEWATER
6 din 10 utilizatori de Inteligenta Artificiala (AI) o folosesc in luarea deciziilor de cumparare. Reveal Marketing Research.
  67% dintre romani considera Inteligenta Artificiala (AI) utila, inclusiv 53% dintre non-utilizatori. 66% dintre utilizatori comunica cu AI prin mesaje scrise, 15% vocal, iar 19% folosesc ambele metode.
Musette lanseaza colectia capsula „Just a Girl” in colaborare cu cantareata Cleopatra Stratan
  Noua colectie, inspirata de copilarie, creativitate si eleganta atemporala, celebreaza feminitatea si inocenta printr-o selectie rafinata de pantofi, genti si accesorii si este deja disponibila online, urmand sa fie lansata si in magazinele Musette din intreaga tara incepand cu 3 martie.
Dove lanseaza primul instrument educational destinat cresterii increderii in sine a femeilor
  Campania #RedefinimRezolutiile porneste de la un raport Dove, potrivit caruia 1 din 2 femei isi seteaza rezolutii de Anul Nou legate de schimbarea felului in care arata, din cauza nemultumirii fata de propriul corp, iar 1 din 3 femei ar renunta la 1 an din viata ei pentru a obtine aspectul fizic dorit
Olympus Romania introduce ambalaje mai prietenoase cu mediul, pentru a sprijini colectarea selectiva si reciclarea ambalajelor
Noua tehnologie introduce etichete reciclabile din hartie, usor de separat de paharul din r-PET, facilitand colectarea selectiva post-consum
 
PUBLICITATE:
« 4 5 6 7 8 »