Sapte beneficii ale publicitatii indoor. Cercetare Brand Management.
  Georgian Draghici, Directorul Comercial Brand Management ( www.getindoor.eu     ). Creste constientizarea brandului, Ajunge la publicul potrivit, Ajunge si in zona geografica potrivita, Ofera flexibilitate totala, Accesibilitate si rentabilitate, Inovatie si adaptabilitate, Audienta si impact mare
 Romanii fac peste 32 milioane de vizite la mall in fiecare luna. 1 in 3 in Bucuresti. Cercetare Brand Management
  Potrivit celor mai recente date colectate de Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, cele mai multe vizite, atat la nivel national, cat si in capitala, sunt facute de catre femei, care merg la mall in procent de 57%, spre deosebire de barbati, care viziteaza centrele comerciale in procent de numai 43%.
Ghidul marketerului digital: Revolutia GA4. Tot ce trebuie sa stiti despre reconfigurarea Web Analytics din Iulie 2023.
  Google Analytics va aduce incepand cu luna Iulie o serie de modificari care vor avea un impact enorm in intreaga industrie de digital marketing la nivel international, cat si la nivel local.
ProfiArt deschide al saptelea magazin de arta si hobby si al patrulea intr-un centru commercial, dupa ParkLake, ProfiArt Sun Plaza, ProfiArt AFI Cotroceni, in DN1 Value Centre
  Compania romaneasca ProfiArt inaugureaza un nou magazin de arta si hobby, situat in DN1 Value Centre, Balotesti. Magazinul are 102 metri patrati si deschiderea sa completeaza strategia de extindere a ProfiArt, care ajunge astfel la sapte magazine in Bucuresti si Ilfov, anunta responsabilii de comunicare.
Memorandum Vodafone si Microsoft pentru digitalizarea sectoarelor public si privat din Romania
  Cele doua companii vor coopera pentru dezvoltarea de programe de digitalizare, cercetare, inovatie si responsabilitate sociala
Consumul de apa imbuteliata in tara noastra pierde teren in fata apei de la chiuveta. Studiu Reveal Marketing Research.
  Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de varsta care prefera in mai mare masura sa aiba o sticla cu apa cand sunt pe drum (88% vs. 67% total esantion).
Kaufland Romania si FDSC lanseaza programul de granturi In Stare de Bine. Dedicat ONG-urilor, are un buget de 1,2 milioane de euro pentru 2023
  Aplicatiile pot fi depuse pana pe 21 aprilie.  Bugetul total creste cu 200.000 de euro fata de editia de anul trecut si exista trei apeluri de proiecte, primul fiind lansat luni, 27 martie, cu un buget de 600.000 de euro pentru initiative in cele trei directii-cheie ale programului: cultura, sport si viata sanatoasa. Valoarea maxima a granturilor nerambursabile acordate a crescut la 60.000 de euro, de la 50.000 de euro anul trecut,...
Salariul minim a crescut in Romania cu 17,6% fata de anul precedent. Raport ’’OLX - INDEXUL Locurilor de Munca 2022’’
  Datele sugereaza o crestere a salariului minim, ce a fost majorat de la 2.550 de lei brut in 2022 la 3.000 de lei brut in 2023, majorare de care au beneficiat peste 2.1 milioane de salariati, potrivit datelor publicate de Ministerul Muncii.
Catena, Profi, Kaufland, Penny si Dr. Max in Top 5 cele mai vizibile branduri monitorizate in saptamana 13-19 martie 2023. Cercetare mediaTRUST.
  Parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, mediaTRUST Romania, compania de monitorizare media cu capital privat cu cea mai indelungata experienta pe piata si cel mai vast portofoliu de client din Romania
Philips Avent lanseaza biberoanele Natural Response care imita forma si comportamentul sanului si se adapteaza la ritmul de baut al bebelusului
  Noul biberon Philips Avent Natural Response imita forma si comportamentul sanului mamei. Tetina Natural Response sustine ritmul unic de hranire al bebelusului, lasandu-i acestuia controlul asupra alimentatiei;
 
PUBLICITATE:
« 7 8 9 10 11 »