ProfiArt deschide al saptelea magazin de arta si hobby si al patrulea intr-un centru commercial, dupa ParkLake, ProfiArt Sun Plaza, ProfiArt AFI Cotroceni, in DN1 Value Centre
  Compania romaneasca ProfiArt inaugureaza un nou magazin de arta si hobby, situat in DN1 Value Centre, Balotesti. Magazinul are 102 metri patrati si deschiderea sa completeaza strategia de extindere a ProfiArt, care ajunge astfel la sapte magazine in Bucuresti si Ilfov, anunta responsabilii de comunicare.
Memorandum Vodafone si Microsoft pentru digitalizarea sectoarelor public si privat din Romania
  Cele doua companii vor coopera pentru dezvoltarea de programe de digitalizare, cercetare, inovatie si responsabilitate sociala
Consumul de apa imbuteliata in tara noastra pierde teren in fata apei de la chiuveta. Studiu Reveal Marketing Research.
  Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de varsta care prefera in mai mare masura sa aiba o sticla cu apa cand sunt pe drum (88% vs. 67% total esantion).
Kaufland Romania si FDSC lanseaza programul de granturi In Stare de Bine. Dedicat ONG-urilor, are un buget de 1,2 milioane de euro pentru 2023
  Aplicatiile pot fi depuse pana pe 21 aprilie.  Bugetul total creste cu 200.000 de euro fata de editia de anul trecut si exista trei apeluri de proiecte, primul fiind lansat luni, 27 martie, cu un buget de 600.000 de euro pentru initiative in cele trei directii-cheie ale programului: cultura, sport si viata sanatoasa. Valoarea maxima a granturilor nerambursabile acordate a crescut la 60.000 de euro, de la 50.000 de euro anul trecut,...
Salariul minim a crescut in Romania cu 17,6% fata de anul precedent. Raport ’’OLX - INDEXUL Locurilor de Munca 2022’’
  Datele sugereaza o crestere a salariului minim, ce a fost majorat de la 2.550 de lei brut in 2022 la 3.000 de lei brut in 2023, majorare de care au beneficiat peste 2.1 milioane de salariati, potrivit datelor publicate de Ministerul Muncii.
Catena, Profi, Kaufland, Penny si Dr. Max in Top 5 cele mai vizibile branduri monitorizate in saptamana 13-19 martie 2023. Cercetare mediaTRUST.
  Parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, mediaTRUST Romania, compania de monitorizare media cu capital privat cu cea mai indelungata experienta pe piata si cel mai vast portofoliu de client din Romania
Philips Avent lanseaza biberoanele Natural Response care imita forma si comportamentul sanului si se adapteaza la ritmul de baut al bebelusului
  Noul biberon Philips Avent Natural Response imita forma si comportamentul sanului mamei. Tetina Natural Response sustine ritmul unic de hranire al bebelusului, lasandu-i acestuia controlul asupra alimentatiei;
Integrarea preparatelor vegane si raw vegane in alimentatia romanilor, din ce in ce mai populara
  52% dintre rezidentii din mediul urban mare declara ca obisnuiesc sa consume preparate vegane sau raw vegane, intr-o masura semnificativ mai mica tinerii de pana in 24 de ani (35%).
3 din 4 romani (73%), ingriorati de cresterea preturilor. Campanie OLX pentru diminuarea cheltuielilor zilnice pentru cei care folosesc serviciul platformei sale online de livrare
  Prin intermediul unei mecanici de tip concurs, utilizatorii platformei de anunturi generaliste au posibilitatea de a-si reduce din costurile facturilor lunare, alegand livrarea prin OLX la orice comanda.
Un nou concurent pe piata televiziunilor de sport si entertainment.SRTv a aprobat infiintarea canalelor TVR SPORT si TVR FOLCLOR.
  Consiliul de Administratie (CA) al Televiziunii Romane a aprobat infiintarea a doua noi canale: TVR SPORT si TVR FOLCLOR, in sedinta care a avut loc joi, 16 februarie, la Timisoara. Decizia a fost luata cu 11 voturi „pentru” si doua voturi „impotriva”.  
 
PUBLICITATE:
« 8 9 10 11 12 »