Clientii si Media au batut Agentiile la concurenta. IAA nu pune in discutie decizia Consiliului Concurentei
Joi, 09 Octombrie 2014
 adplayers. Iulian Toma

IAA nu isi propune sa puna in discutie sanctionarea agentiilor, in urma investigatiilor Consiliului Concurentei privind suspiciunile de intelegeri in piata de media. "IAA Romania a luat act de investigatia Consiliului Concurentei si nu isi propune sa puna in discutie concluziile acesteia" se arata intr-un comunicat oficial.

Potrivit unor surse adplayers apropiate membrilor asociatiei, pozitia IAA de non-combat a deciziei Consiliului Concurentei este una deloc surprinzatoare. Pe langa agentii de publicitate, organizatia reuneste si principalii jucatori din media si investitori in marketing si comunicare ale caror razboaie in categoriile de produse si servicii in care activeaza sunt mai importante decat sanctionarea agentiilor de catre Consiliul Concurentei cu amenzi de peste 3 Milioane de euro.

In pozitia semnata de Consiliul Director se mai subliniaza ca IAA Romania sustine implementarea accelerata a unor ghiduri de bune practici, precum Codul Etic si Ghidul de Licitatii, in colaborare cu toate institutiile abilitate si va actiona in continuare pentru crearea unui mediu de afaceri profesional si echitabil, in beneficiul unui climat de business corect.

Oficialii asociatiei isi exprima public pozitia de sustinere a demersurilor realizate de agentiile de media membre UAPR cu privire la realizarea si implementarea unor practici corecte de business intre actorii acestei piete. 

Mai mult in Concurenta

"Concurenta" - Toate articolele
Agentia condusa de Bogdan Enoiu da in judecata Consiliul Concurentei
 McCann Erickson contesta in instanta decizia Consiliului Concurentei: "Suntem o companie dedicata corectitudinii si ne vom implica si in continuare in initiative care urmaresc autoreglementarea industriei de media si a practicilor de lucru aplicate in acest domeniu"
 
 
Sunt dezamagita si consternata Carmen Lixandru, MediaCom, despre decizia Consiliului Concurentei
 Carmen Lixandru, sefa agentiei MediaCom(WPP), companie de media ce deruleaza anual volume de zeci de milioane de euro in piata de publicitate este dezamagita si consternata de decizia Consiliului Concurentei
 
 
Florescu: Investigatia Consiliului Concurentei este urmarita de Comisia Europeana si Ambasada SUA
 Presedintele UAPR spune ca asociatia va ataca in instanta decizia Consiliului Concurentei. Investigatia este urmarita de Comisia Europeana, Departamentul Comercial al Ambasadei SUA la Bucuresti, EACA 
 
 
 

PUBLICITATE: