Vodafone Romania a incheiat ultimul trimestru 2021 cu 191,5 milioane de euro si 11,2 milioane de clienti
Joi, 03 Februarie 2022

 

Credit. Vodafone Romania 

„In 2021, ne-am concentrat, pe de o parte, pe a minimiza impactul contextului actual asupra companiei, si, in acelasi timp, ne-am extins si consolidat reteaua pentru a ne asigura ca atat clientii din mediul urban, cat si cei din cele mai indepartate zone raman conectati, cu acces fiabil la servicii fixe si mobile de calitate. Privind inainte, cuvantul cheie este ‚schimbare’. Atat la nivel de industrie, cat si de companie, ne asteptam la o schimbare de ritm. Veti vedea un Vodafone mai dinamic in 2022 si in anii ce vor urma”, a spus Achilleas Kanaris, CEO Vodafone Romania.

AdPlayers. Info

Vodafone Romania anunta principalii indicatori de performanta financiara pentru trimestrul incheiat la 31 decembrie 2021, potrivit rezultatelor raportate de Vodafone Group Plc. Veniturile din servicii au fost de 191,5 milioane de euro si continua sa fie stabile pe evolutia trimestriala iar baza de clienti de servicii mobile si fixe si de solutii IoT a Vodafone Romania a ajuns la 11,2 milioane la 31 decembrie 2021.

„In 2021, ne-am concentrat, pe de o parte, pe a minimiza impactul contextului actual asupra companiei, si, in acelasi timp, ne-am extins si consolidat reteaua pentru a ne asigura ca atat clientii din mediul urban, cat si cei din cele mai indepartate zone raman conectati, cu acces fiabil la servicii fixe si mobile de calitate. Privind inainte, cuvantul cheie este ‚schimbare’. Atat la nivel de industrie, cat si de companie, ne asteptam la o schimbare de ritm. Veti vedea un Vodafone mai dinamic in 2022 si in anii ce vor urma”, a spus Achilleas Kanaris, CEO Vodafone Romania.

Potrivit companiei, in trimestrul al III lea 2021 (1 octombrie – 31 decembrie), Vodafone a dezvoltat o serie de proiecte pentru clientii sai, persoane fizice si companii, precum si initiative menite sa protejeze planeta si sa-i ajute pe cei care au nevoie. La inceputul lunii octombrie, mai anunta repreentantii companiei, Vodafone si-a extins suportul oferit companiilor mici si mijlocii prin platforma V-Hub, care asigura acum si posibilitatea testarii gratuite de noi tehnologii si solutii digitale.

Black Friday a adus “5€ Shop”, prin care clientii Vodafone puteau alege smartphone-uri, gadgeturi, accesorii si servicii mobile si fixe la super reduceri sau pachete la oferta disponibile in rate de doar 5 euro/luna. Iar Craciunul a venit cu daruri pentru clienti: tablete, vouchere pentru achizitia de telefoane smart, gadgeturi, internet nelimitat, dar si cea mai buna experienta de vizionare TV de pe piata, prin platforma Vodafone TV.

Mai mult, in decembrie, un euro pentru fiecare tranzactie (abonament nou si reinnoire de abonament) realizata de clientii Vodafone de mobil, internet si televiziune a fost redirectionat pentru achizitionarea de echipamente digitale pentru copiii si tinerii din peste 140 de case de tip familial si centre de plasament din Bucuresti si alte 23 de judete.

La inceputul lunii octombrie, Vodafone a lansat cartelele SIM ecologice realizate din plastic reciclat, ca parte a angajamentului companiei de a reduce impactul operatiunilor sale asupra mediului. Iar ca partener de tehnologie al Salvamont Romania, singurul serviciu de salvare montana din tara, Vodafone a asigurat fondurile necesare pentru achizitionarea de echipament pentru localizarea victimelor avalanselor (sistemul Recco), o premiera nationala.

In T3 2021, Vodafone Supernet Fibra a primit certificarea pentru cea mai buna experienta de utilizare a internetului fix din Romania de la auditorul german independent umlaut, care a analizat cinci milioane de esantioane de trafic de internet. Aceasta este prima astfel de certificare conferita de auditorul umlaut unui operator de retea de internet fix din Romania.

Mai mult in Business, AdPlayersREPORT, Telecom


PUBLICITATE: