Sange proaspat pentru comunicare
Marti, 03 Mai 2005

( AdPlayers.ro ) Daca aveti nevoie de “sange proaspat” in relatii publice, publicitate, comunicare institutionala sau comunicare politica,  trebuie sa-i cunoasteti pe castigatorii Olipiadelor Comunicarii cat mai curand.

Sange proaspat pentru comunicare

Cativa reprezentanti din industria comunicarii reale i-a salutat deja pe “colegii de la facultate”. Iar daca nu va grabiti,  nu este exclus sa-i regasiti de luna viitoare pe statele de plata ale unor companii importante pe harta comunicarii romanesti. Studentii premiantii ai celor patru probe ale competitiei - advertising, relatii publice, comunicare institutionala, comunicare politica au sanse reale sa puna un picior in comunitatea profesionistilor in comunicare.  Agentia de publicitate Gavrila si Asociatii a testat deja cu succes “noul detergent” si, cel putin dupa testimonialul din campania de presa a olimpiadelor, se pare ca nu a gresit.

Pentru prima proba – Comunicarea Institutuionala, premiile au fost decernate de Adela Pascu, reprezentanta BRD Group Societe Generale, sponsorul probei Comunicare Institutionala. Acestea au revenit echipelor R.Acord (client Ministerul Justitiei), Minti Dezbracate (client Agentia Nationala pentru Sprijinirea Initiativelor Tinerilor) si Efectul Bulgare (client Ministerul Afacerilor Externe).

La Comunicare Politica, Felix Tataru (GMP/MAP), ca reprezentant al juriului,, a apreciat ca se asteapta ca „ in viitorul apropiat sa vedem si in Romania campanii profesioniste pentru oameni politici, care sa ii apropie pe acestia de electorat si sa nu ii mai prezinte ca pe un produs artificial si strain”.  Premiile au fost decernate de catre Ovidiu Miculescu (Europa FM si Radio 21), echipelor Cascade (client Peter Eckstein Kovacs), Cats-Eyes (client Roberta Anastase) si Zauber Komunikation GMBH (client Raluca Turcan).

La proba de Relatii Publice, Andrei Bortun (Millenium Communications), le-a transmis participantilor ca agentiile din Clubul Companiilor de PR  (CCRP) vad  in Olimpiadele Comunicarii principalul loc de unde pot recruta tinerele talente de care au nevoie. Premiile au fost decernate de Gilda Lazar, din partea JTI Romania (sponsorul probei), echipelor ToP Racers (client Unilever), Spotlight (client Televiziunea Romana) si Brand Damage (client Britcom).

Proba de Advertising a fost „salutata” din partea juriului de  Alina Gavrila (Gavrila & Asociatii). Creativa a indemnat la  mai mult curaj si originalitate si le-a spus premiantilor ca este sigura ca vor ajunge sa realizeze campanii castigatoare la festivalul de publicitate de la Cannes.  Premiile au fost decernate de Alexandra Olaru, reprezentanta Unilever South Central Europe (sponsorul probei) echipelor  Reservoir Eggs (client Business Magazin), Phi Advertising (client BRD Groupe Societe Generale) si SIDE (client ZAPP).

Premiul pentru cea mai importanta distinctie a competitiei dupa cum spun organizatorii - „Cea mai Creativa Echipa de la Olimpiadele Comunicarii 2005”  a fost decernat de catre reprezentnatul ZAPP, serviciul de telefonie fiind si sponsorul principal al proiectului. „Este pentru prima oara cand ne implicam in Olimpiadele Comunicarii”, le-a spus de Robert Redeleanu din partea ZAPP. „insa in urma experientei de anul acesta va asiguram ca vom fi alaturi de voi la multe din editiile care vor urma” . Castigatoarea trofeului a fost echipa Reservoir Eggs care a concurat la proba de Advertising.

Zapp a mai oferit si un al doilea premiu pentru concursul de creatie Zapp, care s-a desfasurat online pe site-ul Olimpiadelor. Castigatoarea este Bianca Naumovici care nu  stim inca daca are legaturi in arborele genealogic cu Bogdan Naumovici directorul de creatie de la Leo Burnett , dar speram sa aflam in curand ce agentie de publicitate se va folosi de awarness-ul numelui in echipa de creatie.

Cei cativa zeci de premianti dar si ceilalti studenti mai putin norocosi sau inspirati si care merita toata lauda participarii,  pot fi gasiti pe site-ul evenimentului - olimpiadelecomunicarii.ro


PUBLICITATE: