A castigat Forbes si 100.000 EUR in 2012. Raluca Zamfir investeste 15 ani in activele Ran Events.
Joi, 07 Februarie 2013

“Avem resursele unei agentii mari si flexibilitatea unei agentii mici” Raluca Zamfir, Managing Partner, Ran Events

( Adplayers, Iulian Toma) Dupa 12 ani de publicitate si evenimente pentru BRD, la care se adauga doi ani in agentiile Nicola Porter Novelli si Gollin Harris, Raluca Zamfir (Foto) a luat taurul de coarne cu propria initiativa antreprenoriala.

Experienta unei mari banci si cea din doua agentii de PR care fac parte din mari grupuri de comunicare i-au fost suficiente sa isi asume doza de nebunie si curaj ca sa isi concentreze efortul cu o agentie mica dar in care este partener. Si nu e singura care crede in parteneriatul Ran Events. De curand companiei de relatii publice i s-a mai alaturat Alina Galeriu – ex Iqads si Nicola Porter Novelli, si Dana Badea – fosta Money TV.

De ce o agentie mica?

“Trebuie sa scapam de filosofia de agentie mica” spune Raluca Zamfir, un om cu 15 ani de comunicare convins ca succesul nu sta in marimea echipei ci in competenta si flexibilitatea serviciilor in functie de nevoile clientului.

“Clientii cauta in primul rand o echipa sau expertiza. Daca aceasta este proactiva si are viteza de reactie, cred ca poate inlocui oricand organizatii mari care se misca de cele mai multe ori greu”, explica managerul Ran Events

Zamfir crede ca agentiile mici sunt mult mai orientate spre rezultate. “Clientii isi doresc idei si rezultate masurabile. Ei vor sa stie pe ce dau banii, iar organizatiile mici sunt mai concentrate pe acest lucru decat pe monitorizari lunare de sute de pagini care sunt livrate o data la 2 luni de organizatii mamut”

Resursele unei agentii mari si flexibilitatea unei agentii mici.

Ran Events a inceput in 2009, insa preocuparea exclusiva a Ralucai Zamfir pentru proria initiativa antreprenoriala incepe din vara anului 2012. “M-am hotarat dupa ce m-am despartit de Gollin Harris. Activitatea de comunicare dar si clientii s-au schimbat. De la cerinte complexe la fee-uri mici, toate acestea nu pot fi mai bine livrate decat de echipe de o marime medie sau mica, iar acest lucru nu cred ca se va schimba prea curand”.

Astazi Ran Events are printre clienti Forbes, Forbes Lifestyle, Up by Forbes (Trustul BP Publishing), Ermanno Scervino, Proges, Pandora, Recolamp, Creater5dEmotions. Cu un business care a depasit 100.000 euro in 2012, Zamfir este optimista.

“Avem resursele unei agentii mari si flexibilitatea unei agentii mici” spune ea vorbind despre primul lucru pe care il ofera compania in 2013. Un an pe care il priveste cu optimism. “Vrem sa crestem incet, dar sanatos”, afirma Raluca Zamfir, managerul agentiei de relatii publice care crede ca un obiectiv de 150.000 de euro - cifra de afaceri, nu este greu de atins in 2013.

Mai mult in AdPlayers Report, PR


PUBLICITATE: