2 milioane de clienti in Romania. 1 din 3 bucuresteni din populatia activa este client Revolut.
Joi, 07 Iulie 2022

 

,,Revolut in Romania a devenit unul dintre performerii companiei, cu aproximativ 500.000 de clienti noi inclusi anual, consolidandu-si pozitia pe piata locala prin lansarile de noi produse financiare" Gabriela Simion, Director General al sucursalei Revolut din Romania.

AdPlayers. info

Revolut, aplicatia financiara cu peste 18 milioane de clienti la nivel global, a atins pragul de 2 milioane de clienti pe piata locala, dupa 4 ani de prezenta in Romania, anunta compania.

Potrivit informarii, din mai 2018, cand a avut loc lansarea oficiala pe piata locala, pana in iunie 2022, clientii romani au realizat aproximativ 520 de milioane de tranzactii si au folosit aplicatia pentru plati, schimburi valutare, pentru a economisi in „pusculite” digitale, dar si pentru investitii in criptomonede.

Printre serviciile descoperite de utilizatorii locali se mai numara realizarea de donatii catre organizatii neguvernamentale prin caracteristica Donatii, gestionarea cheltuielilor familiei cu Revolut Junior sau rezervarea cazarii, pentru vacante, prin functionalitatea Sejururi.

Eforturile constante de a satisface si sustine nevoile si asteptarile clientilor au fost rasplatite, iar in prezent Romania este a doua cea mai mare piata de retail din lume pentru Revolut, dupa Marea Britanie, cu o rata de penetrare nationala, in randul populatiei active, de 26%. Mai mult, Bucurestiul este primul oras Revolut din UE, iar unul din trei locuitori de varsta activa este client Revolut.

Profilul clientului din Romania: 36 de ani in medie, dintr-un oras cu peste 250.000 de locuitori

Profilul clientului Revolut din Romania este urmatorul: are, in medie, 36 de ani, locuieste intr-un oras mare, cu peste 250.000 de locuitori. Topul primelor 10 orase din Romania este urmatorul: Bucuresti (420.000 clienti), Iasi (68.000), Cluj-Napoca (65.000), Timisoara (56.000), Brasov (50.000), Constanta (46.000), Craiova (34.000), Galati (29.000), Ploiesti (28.000), Sibiu (26.000).

„Suntem mandri sa vedem cum super-aplicatia noastra contribuie la cresterea calitatii vietii clientilor nostri si imbunatateste oferta de pe piata bancara si financiara locala. In urma cu patru ani, cand ne-am lansat operatiunile in Romania, Revolut facea pionierat cu primii aproape 20.000 de clienti, aceia care ne-au descoperit aplicatia chiar inainte de intrarea oficiala pe piata. La acel moment, doar 9,7% din populatia Romaniei folosea internet banking, dupa cum arata statisticile oficiale” a spus Gabriela Simion, Director General al sucursalei Revolut din Romania.

,,In 4 ani, procentul localnicilor care folosesc internetul in scopuri bancare si financiare a crescut la 18,5% si mai este loc de imbunatatire in conditiile in care suntem sub media UE, din 2021, de 58%. In acelasi timp, Revolut in Romania a devenit unul dintre performerii companiei, cu aproximativ 500.000 de clienti noi inclusi anual, consolidandu-si pozitia pe piata locala prin lansarile de noi produse financiare. Suntem hotarati sa inovam continuu, aducand tot mai multa inovatie in viata clientilor nostri. Pentru 2022, intentionam sa adaugam credite de nevoi personale si produsul Pay Later, alaturi de alte caracteristici relevante pentru stilul de viata al clientilor nostri, dar si functionalitati pentru a spori controlul cheltuielilor, servicii de asigurare si protectie personala si a familiei, extinderea ofertelor personalizate pentru afaceri”, a adaugat directoarea generala a sucursalei Revolut din Romania.

De la un card de vacanta la o aplicatie de zi cu zi la cumparaturi

Romanii au folosit, initial, Revolut pentru transferuri instantanee (internationale si nationale) si pentru a cheltui ca un localnic in peste 150 de tari. Treptat, clientii au descoperit si cursul de schimb avantajos in peste 30 de valute si usurinta de a efectua plati, online si offline, direct in-app, contactless sau cu smartphone-ul.

De la lansarea in Romania, clientii au cheltuit, in medie, 19 EUR/ tranzactie, in primul rand pentru a face achizitii de alimente si produse din magazine alimentare sau supermarketuri, dar si pentru divertisment si utilitati. Retaileri precum Mega Image, Lidl, Profi, Carrefour, Auchan, benzinarii precum OMV, Petrom, MOL, Rompetrol si platformele de car-sharing precum Bolt si Uber au fost comerciantii cu cel mai mare numar de tranzactii, din mai 2018 pana in prezent.

Crestere cu 70% a volumului total de tranzactii in ultimele 12 luni

Pe masura ce romanii au descoperit viteza, siguranta si usurinta de utilizare a Revolut, super-aplicatia a devenit contul curent de zi cu zi pentru un numar tot mai mare de clienti locali. Doar in ultimele 12 luni, numarul tranzactiilor a crescut cu 70% si volumul total al tranzactiilor cu +48% (iulie 2021 - iunie 2022 fata de iulie 2020 - iunie 2021).

Clientii Revolut din Romania nu fac doar plati in magazine sau pe platforme de comert electronic, dar folosesc, de asemenea, super-aplicatia pentru a economisi sau pentru a trimite bani familiilor. De exemplu, sumele de bani trimise cu Revolut inapoi acasa de romanii care traiesc si lucreaza in strainatate au crescut de la aproximativ 20 milioane EUR in 2018 la 316 milioane EUR in 2021.

Peste 150.000 de clienti locali folosesc Revolut Junior pentru bani de buzunar copiilor lor

O extensie a contului Revolut al parintelui, Revolut Junior poate fi folosit pentru achizitii pe platforme de e-commerce, pentru a plati in magazin sau a retrage bani la bancomat, dar are si cateva caracteristici cheie pentru a ajuta copiii sa castige, sa-si gestioneze banii si sa cheltuiasca. Peste 150.000 de clienti locali folosesc Revolut Junior pentru a le oferi bani de buzunar copiilor lor si pentru a le stabili provocari si obiective financiare, fiecare avand o valoare financiara asociata.

Produse bancare digitale pentru clientii de retail si business

Din martie 2021, Revolut Bank UAB, entitatea bancara licentiata de Banca Lituaniei si supravegheata de Banca Centrala Europeana, si-a extins licenta bancara specializata in Romania. Revolut Bank are scopul de a propune produse bancare competitive suplimentare si de a aduce o protectie mai mare conturilor clientilor romani, pana la 100.000 EUR conform Protectiei Depozitelor, garantata de compania de stat lituaniana Asigurarea Depozitelor si Investitiilor. De asemenea, Revolut a introdus IBAN-ul local pentru clientii de retail romani, fiind una dintre primele piete care a dezvoltat acest avantaj pentru utilizatori. Din iunie 2022, IBAN-ul local in lei a fost pus la dispozitie si pentru clientii business.

Potrivit companiei, Revolut va continua sa inoveze pentru clientii sai din segmentele retail si business, prin proiectarea de noi produse adaptate la infrastructura digitala globala. Tranzactii internationale mai rapide, credite de nevoi personale mai accesibile, produsul responsabil Pay Later, noi instrumente de economii sau investitii, managementul cheltuielilor si alte functii utile pentru segmentul B2B vor transforma viziunea Revolut in realitate si vor ajuta consumatorii sa navigheze mai rapid, mai sigur, cu incredere, in lumea banilor.

Mai mult in Business, Banking, Servicii Financiare


PUBLICITATE: