Arhiva - Septembrie 2007
« 1 2 3 4 5 »
Luni, 24 Septembrie 2007
Starcom a câstigat licitatia DM Dacia-Renault
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Starcom Romania a castigat licitatia de marketing direct organizata de companiile Dacia si Renault, anunta o informare a agentiei. Potrivit sursei, Starcom Romania va gestiona contul de marketing direct pentru companiile Dacia si Renault, avand in sarcina atat...
Spotlight a dezvoltat Cellulight pentru ElmiProdfarm
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Spotlight Advertising a elaborat si dezvoltat pentru Elmi Prodfarm intregul proces de branding si comunicare a Cellulight, noua gama de produse anticelulitice a companiei. “Am inceput sa lucram pentru Cellulight in luna martie. Produsul a punctat foate...
Director de Vanzari nou la Domus Magazin
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Radu Gavrus este noul Director de Vanzari de Publicitate la editura Domus Magazin, companie la care detine si pozitia de director de marketing. Gavrus preia si responsabilitatile de ofertare si contractare vanzari de publicitate ale fostului director de vanzari,...
Vineri, 21 Septembrie 2007
Brandstalk si Media Investment comunica electrocasnicele Severin
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) „Am primit brieful de comunicare gratie unei recomandari pentru echipa Brandstalk primite de client si ne-am bucurat sa putem colabora in dezvoltarea acestei campanii punctuale”, a afirmat pentru AdPlayers.ro, Roxana Popescu Memetea (foto),...
Netbridge Development are un nou PR
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Daniel Secareanu (foto) este noul Director de Comunicare al Netbridge Development. Potrivit companiei, anterior acestei pozitii, Secareanu a gestionat programele de masterat ale Central European University (CEU) Business School in Romania si a mai activat in...
Graffiti BBDO si Media Direction realizeaza noua campanie Pepsi Light
. (AdPlayers.ro, Irina Toma) Noua campanie Pepsi Light este realizata de Graffiti BBDO. Campania se desfasoara la nivel national, in perioada 15 septembrie – 31 octombrie, incluzand atat spoturi TV, cat si executii de print si marketing. Campania de media este coordonata de agentia...
Joi, 20 Septembrie 2007
Mihaela Ungar: “RAC este creierul autoreglementarii în publicitate”
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) “RAC este creierul autoreglementarii în publicitate - prin protocolul semnat cu CNA”, a afirmat, pentru AdPlayers.ro, Mihaela Ungar - Presedinte Romanian Advertising Council (RAC) si Director Marketing  la Colgate Palmolive România , încercând o comparatie...
AdEvolution se extinde cu 11 titluri
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Reteaua de reprezentare AdEvolution si-a extins portofoliul de vanzari cu inca 11 situri/portaluri, incepand din 15 Septembrie. Potrivit unei informari apartinand companiei conduse de Val Voicu (foto), printre titlurile atrase se numara revistaioana.ro, conta.ro,...
500.000 EUR în logistica More Results Marketing
(AdPlayers.ro, Irina Toma) More Results Marketing a investit 500.000 EUR intr-o noua platforma logistica de marketing direct. Potrivit agentiei de marketing direct, prin investitia in noua platforma, pe care o face la 3 ani de la infiintare, More Results Marketing isi dezvolta la...
Amenda de 10.000 lei pentru Teleshopping mascat la MTV
(AdPlayers.ro, Irina Toma) CNA amendat cu 10.000 lei postul MTV, pentru incalcarea  prevederilor referitoare la publicitatea mascata si teleshoppingul mascat. Potrivit unei informari CNA, remisa AdPlayers.ro, postul de televiziune a incalcat reglementarile din art. 27, alin. 4 din...
Minimax România si Media Mall au organizat Caravana Minimax
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Minimax Romania si Media Mall  au organizat Caravana Minimax. Sponsorii evenimentului au fost Kinder Milch Schnitte, Burak Toys si Romdil. Aflata la cea de-a treia editie, potrivit autorilor, evenimentul s-a incheiat dupa un tur prin opt orase mari ale...
Basescu vine la IAA European Summit
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) IAA European Summit 2007 se va desfasura sub înaltul patronaj al Presedintiei Romaniei. Potrivit oficialilor de comunicare ai evenimentului, Presedintele Traian Basescu si-a anuntat deja participarea la acest eveniment. „Ca si tehnologia, comunicarea...
2 Mil. EUR în campania Generali Fond de Pensii, semnata de Prospero
(AdPlayers.ro, Irina Toma)    Generali Fond de Pensii si agentia de publicitate Prospero au lansat campania de promovare a Fondului de Pensii Administrat Privat Aripi. Campania „Semnaturi importante în viata ta”. va cuprinde, pe lânga spotul TV difuzat pe noua posturi...
Miercuri, 19 Septembrie 2007
Somatie TVR1 pentru Teleshopping
(AdPlayersa.ro, Irina Toma) CNA a decis ieri o somatie publica  pentru postul TVR1, care, in emisiunea „Teleshopping”  din ziua de 12.09.2007, a difuzat informatii privind comercializarea si achizitionarea produsului  „Kosmodisk” direct din...
Libra Bank a ales Friends Advertising
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Libra Bank a ales Friends Advertising ca partener de comunicare, in urma unei licitatii finalizate in luna august, a afirmat, pentru AdPlayers, Sorin Tranca (foto) - Managing Partner si Creative Director al agentiei de publicitate. Potrivit lui Tranca,...
IMAS si Mercury Research au câstigat licitatia pentru Audienta Radio 2008-2011
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Companiile IMAS – Marketing si Sondaje si  Mercury Research au castigat licitatia pentru masurarea audientelor radio in perioada 2008-2011, anunta o informare CNA, remisa AdPlayers.ro. La concurs au participat 3 competitori: IMAS – Marketing si...
Marti, 18 Septembrie 2007
Chainsaw Europe are un nou Composition Artist
(AdPlayers.ro, Irina Toma) Chainsaw Europe are un nou Composition Artist. Dragos “Cocos” Tanase s-a alaturat companiei, fiind al 18-lea membru al echipei ce se ocupa de post-productie. Potrivit reprezentantilor de comunicare Chainsaw Europe, “Cocos” are o experienta...
FCB Bucuresti devine DRAFTFCB
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) Foote Cone & Belding (FCB) Bucuresti s-a transformat in DRAFTFCB. Actiunea din Romania are loc dupa ce, in 2006, Interpublic Group, din care faceau parte FCB si DRAFT, a hotarat ca la nivel International cele doua entitati sa se uneasca si sa se transforme in...
Skol îi rasplateste cu 100.000 USD pe „Gânditori”
(AdPlayers.ro, Irina Toma) TEMPO deruleaza o noua campanie pentru Skol, sub sloganul „Skol il rasplateste pe cel care gandeste”. Campania se deruleaza incepand cu luna august, pana pe 31 octombrie. Promotia ofera 10 premii a cate 10.000 USD, unul dintre ele fiind deja castigat...
Naumovici: “Trecem printr-o perioada în care se vinde aproape orice ”
(AdPlayers.ro, Iulian Toma) „Acum, trecem printr-o perioada în care se vinde aproape orice. Indiferent cât de bine sau cât de prost se face publicitate, daca s-a auzit de marca ta, se vinde”, reia pentru cursurile Qualians, Bogdan Naumovici (foto)- Chief Creative Oficer la Leo Burnett...
« 1 2 3 4 5 »