PUBLICITATE:
ARHIVA
2024
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
2023
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2022
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2021
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2020
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2019
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2018
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2017
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2016
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2015
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2014
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2013
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2012
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2011
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2010
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2009
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2008
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2007
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2006
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
2005
IAN | FEB | MAR |
APR | MAI | IUN |
IUL | AUG | SEP |
OCT | NOI | DEC |
Miercuri, 01 Martie 2006
Adrian Preda pleaca, Bogdan Mirica preia conducerea
( AdPlayers.ro ) Incepand din luna martie a acestui an, Bogdan Mirica preia conducerea departamentului de Creatie al agentiei Graffiti BBDO, spun reprezentantii agentiei de publicitate. “Adrian Preda, cel care a coordonat activitatea departamentului in ultimii trei ani, ramane in domeniul...
»
Noul atac la kitsch de la Gradina de Sud
( AdPlayers.ro ) GAV|Scholz&Friends Bucuresti reia ideea unei mini campanii sociale inceputa in urma cu doi ani, sub sloganul "nu-i fain de san valantain". Campania are o serie de executii de print care fac apel la traditia romaneasca de inceput de martie si resping moda importata a sarbatorii...
»
De maine, Time Out la timp liber
( AdPlayers.ro) De maine, revista de timp liber Time Out vine si la Bucuresti. „Time Out este revista care ofera informatie relevanta despre viata culturala a orasului”, spun oficialii Ancor Publishing, detinatoarea licentei Time Out pentru Romania. Agentia de publicitate Lowe & Partners a fost...
»
Marti, 28 Februarie 2006
Mercedes-Benz Viano la GAV|Scholz&Friends Bucuresti
( AdPlayers.ro ) „GAV|Scholz & Friends Bucuresti a primit ca misiune din partea AUTO ROM sa se ocupe de promovarea imaginii Mercedes-Benz Viano” spun oficialii agentiei conduse de Lucian Georgescu si Daniel Micu.
Campania internationala creata de DaimlerChrysler si Scholz &...
»
Sanoma Hearst Romania scoate Cosmopolitan Magic
( AdPlayers.ro ) Sanoma Hearst Romania scoate astazi pe piata editia speciala Cosmopolitan Magic – “prima revista glossy care abordeaza detaliat magicul si stiintele tainice, ca sa intelegem mai bine misterele ce ne inconjoara”, se arata intr-un comunicat emis de catre editor. Editia speciala a...
»
Luni, 27 Februarie 2006
Noul "Credit doar cu buletinul" Altex
( AdPlayers.ro ) Incepand de vineri, 24 februarie, creditul doar cu buletinul are o noua campanie de comunicare, dezvoltata de ALTEX si Euroline Retail Service in colaborare cu agentia Leo Burnett.
„Promovarea serviciului are un nou spot TV amuzant, care subliniaza ideea ca serviciul...
»
Duminca, 26 Februarie 2006
Publicis trece Claritine pe publicul larg
( AdPlayers.ro ) Claritine si-a schimbat statutul, de la medicament eliberat “cu prescriptie medicala” (RX) la cel “fara” prescriptie medicala (OTC). Odata cu aceasta, medicamentul va trece si de la comunicarea catre un public de specialitate catre publicul larg. Oficialii companiei...
»
Vineri, 24 Februarie 2006
Identitate de companie la Brasov
( AdPlayers.ro ) Agentia de identitate si consultanta de brand Strategid a creat identitatea de companie si de produs pentru Complex Brasov. Procesul a fost realizat, asa cum spun reprezentantii agentiei, in urma unei analize desfasurata pe parcursul a trei luni si care a urmarit studiul pe mai...
»
Imager s-a afiliat la reteaua de agentii independente locale InterPartners
( AdPlayers.ro ) Agentia Imager s-a alaturat de curand retelei de agentii locale independente Inter Partners, devenind oficial prima agentie romaneasca afiliata acestei retele. Pentru a largi orizonturile retelei in zona Europa de Est, Imager se alatura astfel partenerilor din Bulgaria, Grecia,...
»
Cohn & Jansen - Ashley "la registru"
( AdPlayers.ro ) Pe fondul prezentei sale dinamice in Europa de Sud-Est, Ashley Worldgroup Southeastern Europe continua activitatea printr-o noua colaborare in Romania, de aceasta data cu agentia de publicitate Cohn & Jansen. Parteneriatul Cohn & Jansen - Ashley & Holmes valabil de la 1...
»
Joi, 23 Februarie 2006
"Au interzis-o pentru ca e vulgara? Mint. Nu e. Au interzis-o pentru ca e urata? Nu-i treaba lor."
( AdPlayers.ro ) „Celebritatea in pielea goala” - cea mai recenta campanie a revistei Tabu starneste controverse pe tema publicarii. „Din pacate, acest ad ne-a fost respins de catre o alta publicatie romaneasca”, spune Ana Gavrea, Brand Manager la revista TABU, vorbind despre reclama...
»
Miercuri, 22 Februarie 2006
"Nu vrea sa mai faca publicitate" dupa 7 ani de experienta
( AdPlayers.ro ) Incepand de ieri,”dupa o luna de proba, noul redactor-sef Imagoo este Ioan-Alexandru Bratianu”, se arata intr-un comunicat al revistei „concurente” pastorita de Iulian Trasa (foto), Publishing Director Imagoo.
„Alexandru a plecat in urma cu mai multe luni din GMP”, a...
»
Victor Dobre: "Venirea lui Mark (n.r. Walton ) la Scala JWT face parte dintr-un plan"
( AdPlayers.ro ) “Venirea lui Mark la Scala JWT face parte dintr-un plan, iar asteptarile de la el sunt mari. Sigur ca si sperantele sunt la fel”, a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro Victor Dobre (foto), Managing Director Scala JWT legat de venirea lui Mark Walton, noul Chief Creative...
»
"Internetul a devenit sursa principala de informare" Ilco Kwast
( AdPlayers.ro ) “Heineken invita fanii fotbalului sa intre in spiritul UEFA Champions League intr-un mod inedit, accesand site-ul www.championsplanet.ro, care le va aduce experiente noi si surprinzatoare", a afirmat Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken la BRAU UNION Romania legat de...
»
Marti, 21 Februarie 2006
Paul Renaud:
( AdPlayers.ro ) “Incercam prin fiecare nou serviciu si prin fiecare noua campanie pe care o dezvoltam sa demonstram clientilor nostri ca Romtelecom se schimba in bine, ca le ofera „value for the money”, raspunzand din ce in ce mai mult asteptarilor lor”, a declarat Paul...
»
Luni, 20 Februarie 2006
Radu Budes: "Este momentul sa renuntam la terminatia "zece"
( AdPlayers.ro ) “Regia de vanzari Splendid Media anunta revenirea la denumirea initiala, cu care s-a lansat pe piata acum trei ani” anunta reprezentantii regiei de vanzari. Regia si-a schimbat numele in Splendid Media Zece la inceputul anului trecut, o data cu fuzionarea companiei cu Media...
»
Trei seniori noi la Ogilvy Group
( AdPlayers.ro ) Ogilvy Group are trei “seniori” noi. Loredana Caradimu - Account Director de la OgilvyOne Romania, Dinu Gojan - Senior Art Director de la Ogilvy & Mather si Anamaria Porupca - Senior Art Director de la OgilvyOne si 141 Romania se alatura grupului de comunicare condus de...
»
"Comanda"Bergenbier-"fara umbreluta"
( AdPlayers.ro ) Noul spot TV “Comanda” realizat de Leo Burnett pentru Bergenbier pune accentul in special pe proprietatile produsului si pe componentele sale spun oficialii agentiei de publicitate.” “Comanda” este un spot care se pliaza pe aceeasi asociere cu lumea barbatilor vorbind despre...
»
Vineri, 17 Februarie 2006
Publicitate mascata sau informare?
( AdPlayers.ro ) „Problema este unde se termina informarea publica si unde incepe publicitatea”, pare sa fi rezumat cel mai bine Ambasadoarea Soknan Han Jung, Coordonator Rezident al sistemului Natiunilor Unite in Romania la dezbaterea “Informare publica versus reclama in mass-media...
»
"Veniturile ARBOmedia pe divizia online sunt aproape de suma incasarilor declarate de Imedia si Vodanet considerate impreuna"
( AdPlayers.ro ) “Veniturile ARBOmedia pe divizia online sunt aproape de suma incasarilor declarate de Imedia si Vodanet considerate impreuna” este pozitia diviziei online a agentiei Arbomedia condusa de Serban Ciusca (foto).
“In aceste estimari am tinut cont de: declaratiile...
»